ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Κανείς δεν θέλει να δουλέψει

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Κανείς δεν θέλει να δουλέψει



Του Αβέρκιου Λουδάρου

(averkios11@yahoo.gr)

Δεν ένιωσα καμία έκπληξη για τις διαμαρτυρίες των «αστυνομικών» της δημοτικής αστυνομίας που δεν θέλουν να γίνουν αστυνομικοί. Σε αυτή τη χώρα κανείς δεν θέλει να αλλάξει τίποτα, γιατί όλοι βάζουμε το τομάρι μας πάνω από την πατρίδα. Απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, σου λέει ο άλλος. Τρομάρα μας, λέω εγώ…

Οι αρχαίοι Ελληνες δίδαξαν ότι πρέπει να βάζουμε το συλλογικό συμφέρον πάνω από το ατομικό. Εμείς, οι λεγόμενοι απόγονοί τους, το τηρούμε; Όχι. Πρώτα το σπιτάκι μας, η δουλίτσα μας, η φραπεδιά μας, οι διακοπούλες μας (μιας και είναι καλοκαίρι…) και εάν περισσέψει κάτι από το ξεκοκάλισμα, το αφήνουμε για την πατρίδα μας.

Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο συγκλονιστική είναι η επερχόμενη αλλαγή για τους δημοτικούς αστυνομικούς. Παραμένουν στην υπηρεσία του δημοσίου συμφέροντος, θα συνεχίζουν να «κόβουν» κλήσεις και να κάνουν ελέγχους σε λαϊκές και μαγαζιά για τις άδειες και την τήρηση των υπολοίπων κανόνων. Και με την ένταξή τους στην αστυνομία, την κανονική αστυνομία, θα γίνουν μάχιμοι, διάφοροι που έχουν μέσον ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο και σήμερα την αράζουν στα αστυνομικά τμήματα για να πατάνε σφραγίδες.

Εάν εμένα που δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα και δεν μπορώ να εκβιάσω, γιατί θα πάρω πόδι κακήν κακώς, μου πει το αφεντικό μου ότι δεν γουστάρει τις βλακείες που γράφω και με βάλει να κάνω κάτι άλλο, λέτε να έχω το περιθώριο να του πω ότι δεν το κάνω; Μόνο όποιος δεν θέλει να δουλέψει και βολεύεται σε μία κατάσταση, το ρίχνει στο αντάρτικο και τις διαμαρτυρίες.
ΠΗΓΗ: ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: