ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Λάμπρος Ξύνας :" Ήμουν και θα είμαι πάντα ανεξάρτητος, δεν ψάχνω κομματικές ταμπέλες"

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Λάμπρος Ξύνας :" Ήμουν και θα είμαι πάντα ανεξάρτητος, δεν ψάχνω κομματικές ταμπέλες"

Αισιόδοξος είναι ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Λάμπρος Ξύνας για την εκλογική αναμέτρηση του Μαΐου. Σε συνάντηση που είχαμε μαζί του μας εξήγησε τους λόγους για τους οποίους νιώθει έτσι. "Δεν με ενδιαφέρουν τα χρίσματα από τα κόμματα για μένα προέχει η σωστή επιλογή προσώπων και το διακύβευμα των τοπικών εκλογών είναι το καλό της Πόλης μας" "Άλλωστε ούτε στις εκλογές του 2010 είχα κομματική ταμπέλα , διατηρώ την ανεξαρτησία μου και η δική μου ενασχόληση με τα κοινά έχει να κάνει και με το γεγονός πως πλέον όλοι μας πρέπει να βάλουμε στην άκρη τις κομματικές μας ταμπέλες για το καλό της Πόλης μας" 


Στη συνέχεια της φιλικής κουβέντας μας ,μας τόνισε : "Ουδέποτε ζήτησα κομματική ταμπέλα και πάντα πορεύτηκα χωρίς κομματική βοήθεια στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία" Για μένα συνέχισε όλοι οι πολίτες ανεξαρτήτως ιδεολογικής προέλευσης πρέπει να ενωθούν για το καλό της Πόλης μας"

 Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος κ. Λάμπρος Ξύνας αναφέρθηκε και σε όσους "πρόδωσαν" τον Γιάννη Αναγνώστου και έφυγαν ξαφνικά από δίπλα του. "Να ξέρετε πως ο Γιάννης έχει βοηθήσει πολύ κόσμο από αυτούς που τώρα τον πούλησαν για να αναζητήσουν αλλού την τύχη τους. Δεν πειράζει το κακό όμως είναι πως από την πολυδιάσπαση αυτός που ευνοείται είναι ο νυν Δήμαρχος ο οποίος νιώθει πως χωρίς να έχει κάνει σημαντικό έργο μπορεί να κερδίσει και πάλι τις εκλογές."

 "Εγώ στηρίζω πρόσωπα και όχι κομματικούς μηχανισμούς και δεν παίρνω γραμμή από κανέναν. Καλώ όλους τους συμπολίτες μας να στηρίξουν την ανεξάρτητη υποψηφιότητα του Γιάννη Αναγνώστου ο οποίος έχει αποδείξει με το ήθος και την εντιμότητά του πως είναι η καλύτερη επιλογή για την Πόλη μας. 

Εγώ απλώς στρατιώτης είμαι στο πλευρό του σε έναν αγώνα που η νίκη του συνδυασμού μας θα σημάνει καλύτερες μέρες για όλους τους Ηλιουπολίτες.  Κλείνοντας την σύντομη συνομιλία μας (άλλωστε θα τα πούμε και αναλυτικότερα σε άλλη ευκαιρία) μας τόνισε πως δεν πιστεύει πως σε αυτές τις εκλογές θα επικρατήσουν οι κομματικές γραμμές γιατί ο κόσμος έχει απογοητευθεί από τα κόμματα και τις αποφάσεις τους που έκαναν χειρότερη την ζωή μας. 

Εμείς αφού του ευχηθήκαμε καλή επιτυχία (όπως  θα κάνουμε με  όλους τους υποψήφιους που πιστεύουν στη Δημοκρατία) του τονίσαμε πως η δική μας ΑΠΟΨΗ είναι πως αυτές οι εκλογές είναι κάτι παραπάνω από παραταξιακές. Είναι οι εκλογές που οι Ιδεολογίες θα επικρατήσουν και τα πρόσωπα θα παίξουν ελάχιστο ρόλο.

Για εμάς άλλωστε οι ιδεολογίες δεν πέθαναν ΠΟΤΕ. Σε κάθε περίπτωση όμως θεωρούμε πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει τις επιλογές του και φυσικά να τις εκφράσει και δημόσια. Για εμάς σε όσους στηρίξουν την "αντάρτικη" υποψηφιότητα του Γιάννη Αναγνώστου η ψήφος στο Λάμπρο Ξύνα  είναι μια καλή επιλογή. 

Τα Νέα της  Ηλιούπολης αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της υποβολής των υποψηφιοτήτων θα πάρουν  ξεκάθαρη θέση και θα προτείνουν  έστω και στη λογική του μη χείρον βέλτιστον κάποιον από τους υποψηφίους Δημάρχους. Γιατί είπαμε διαφέρουμε και δεν μένουμε απαθείς αφού ενδιαφερόμαστε για το καλό της Πόλης μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: