ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ξύπνα Ηλιουπολίτη και διάβασε ποιο ήταν το δίλημμα του κ. Κοκοτίνη

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ξύπνα Ηλιουπολίτη και διάβασε ποιο ήταν το δίλημμα του κ. Κοκοτίνη

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΜΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΨΗΦΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ 

ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ  ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΑ!!!!!!

Κοκοτίνης:"Είχα μπει σ’ ένα δίλημμα, να βγω να καταγγείλω. Γιατί τον.Χριστοδουλάκη τον είχα πάρει δέκα φορές για το προσωπικό. Και λέω: «Εσύ είσαι επικεφαλής μιας Παράταξης» από τότε που ήμουν και μετά. 

«Τώρα τι βγαίνεις και λες; Να εκμεταλλευτεί ο κάθε Χριστοδουλάκης και δεν ξέρω ποιος, και να πει ο Κοκοτίνης πρότεινε αυτά, άρα απολύσεις;» Δέχομαι το δίλημμά μου. Αυτό αν θέλετε μου το δικαιολογείτε κάποιοι, αν δεν θέλετε, μην μου το δικαιολογείτε. 

Εγώ έτσι σκέφτηκα και αυτό θα ξαναέκανα μάλλον. Γιατί σ’ αυτές τις περιπτώσεις θεωρώ ότι βάλαμε όλα τα θέματα στη συζήτηση, ακόμα –το θυμάται και ο κύριος- για την ΚΕΔΗΛ, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο. 

Λόγω μιας εμπειρίας στη δουλειά, είναι λογικό να είχα μια ευχέρεια να αναγνώσω πέντε οικονομικά στοιχεία. 

Και οι ισολογισμοί που ποτέ δεν έγιναν, εγώ τουλάχιστον κάθε δίμηνο τους έκανα μόνος μου. Ναι, κ.Γιάννου;

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 

Δεν γίνονταν ισολογισμοί μα τι λέτε τώρα. Ψιλοπράγματα. Κύριε Γιάννη Αναγνώστου εσείς ως Δήμαρχος τα γνωρίζατε όλα αυτά ;  

Και όμως αυτή την εταιρεία χάλι υπήρχαν δημοτικές  παρατάξεις που ήθελαν να μείνει ανοιχτή τους λόγους θα τους μάθετε στην πορεία. 

Πάλι καλά που η Δημοτική Αρχή την έκλεισε γιατί τώρα δεν θα μιλάγαμε για ένα εκατομμύριο αλλά για 5 !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: