ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Η απάντηση του Οργανωτικού Γραφείου του ΣΥΡΙΖΑ για το αρχικό δημοσίευμά μας για τον κ. Κοκοτίνη

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Η απάντηση του Οργανωτικού Γραφείου του ΣΥΡΙΖΑ για το αρχικό δημοσίευμά μας για τον κ. Κοκοτίνη



Το οργανωτικό γραφείο του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε κύριε Τασούλα για το αρχικό μας δημοσίευμα. 

Αφού μας ευχαρίστησε για την ενημέρωση μας γράφει επί λέξη :"Θα ενημερώσουμε την Ηλιούπολη"

Και καταλήγει "Θεωρώ πως εάν τους ενημερώσετε θα βγάλουν έστω και μια ανακοίνωση για αυτό"

Μέχρι την σημερινή ανακοίνωση όμως έχουν μεσολαβήσει και άλλα δημοσιεύματα.

Και αφού εσείς εδώ στο ΣΥΡΙΖΑ Ηλιούπολης ή έστω ο κ. Τασούλας δεν με θεωρεί δημοσιογράφο θα επιδιώξω συνάντηση με τον Πρόεδρό σας τον κ. Αλέξη Τσίπρα.

Εάν θα με δεχθεί  ίσως αναρωτιέστε

Είμαι σίγουρος πως ναι αφού δεν μου είναι παντελώς άγνωστος.

Και φυσικά δεν είμαι τόσο εγκάθετος όπως εσείς διαδικτυακά προσπαθήσατε να με παρουσιάσετε.

Έχω ιδεολογία που δεν συνάδει με την δική σας αλλά δεν την μπλέκω με το λειτούργημα που ασκώ.

Περιμένοντας την δική σας ανακοίνωση ως δημοτική παράταξη ή ως ΣΥΡΙΖΑ Ηλιούπολης συνεχίζω το ρεπορτάζ μου για το σκάνδαλο ΕΥΩΝΥΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ Α.Ε

Γιατί η δημοσιογραφία δεν είναι δημόσιες σχέσεις όπως είχατε συνηθίσει από τα τοπικά μέσα αλλά ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ

Σταύρος Μαρίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: