ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (ΕΝΑΚ)

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (ΕΝΑΚ)


                                   ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ 

Γεννήθηκα στην Ηλιούπολη το 1952 όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Τέλειωσα το Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο στα σχολεία της Πόλης μας.

Είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά. Μετά από 37 χρόνια εργασίας ως ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα είμαι συνταξιούχος με ελεύθερο χρόνο για την Πόλη και τους Πολίτες.

Έτσι αποφάσισα να συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές με τον Συνδυασμό ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ με επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Πανταζόπουλο.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση με γοητεύει γιατί μπορώ να έρχομαι σε επαφή με τους συμπολίτες μου, να ακούω , να προσπαθώ για την επίλυση των προβλημάτων, να είμαι όσο πιο χρήσιμος μπορώ.

Αγαπώ πολύ την Πόλη μας γιατί σας εξομολογούμαι πως δεν έχω χωριό. Το "χωριό" μου είναι η Ηλιούπολη. Η ασχολία μου με τα κοινά της Πόλης είναι συνειδητός τρόπος ζωής.

Δώστε μου την χαρά με την επιλογή σας να συμβάλω όσο πιο δυνατά μπορώ μαζί με τον επικεφαλής της παράταξης μας υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Πανταζόπουλο στην αναγκαία πλέον ανατροπή της σημερινής αντίληψης στον Δήμο μας.

Με εκτίμηση 

Ιωάννης Τσάκωνας

Τηλ: 6937 511604



Δεν υπάρχουν σχόλια: