ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : "Δαγκωτό" Λάμπρο Ξύνα θα ρίξουν στην κάλπη οι φίλοι του

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

"Δαγκωτό" Λάμπρο Ξύνα θα ρίξουν στην κάλπη οι φίλοι του





Άλλη μια πετυχημένη συγκέντρωση των φίλων του  έκανε χθες το βράδυ ο  υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Λάμπρος Ξύνας στο CLUB BOTRE στέκι νεολαίας και όχι μόνο της Πόλης μας.


Στην εκδήλωση παρέστησαν ο πρώην Δήμαρχος Γιάννης Αναγνώστου ,  οι συνυποψήφιοί του δημοτικοί σύμβουλοι Αγγελική Κορδία , Αχιλλέας Αδαμόπουλος κ.α

Δεν ξέρουμε εάν είναι η τελευταία του εκδήλωση πριν τις εκλογές γιατί έχει κάνει ήδη τρεις!! αλλά ξέρουμε πως είναι ο πλέον κινητικός από τους υποψηφίους της Νέας Δημοτικής Κίνησης.

Εάν τον ψηφίσουν όλοι όσοι παραβρέθηκαν στις εκδηλώσεις που έκανε εύκολα θα βγει πρώτος δημοτικός σύμβουλος της Νέας Δημοτικής Κίνησης.

O κ. Ξύνας ευχαρίστησε στην σύντομη ομιλία του τον επιχειρηματία  Νίκο Χάλκο που του παραχώρησε τον χώρο και μίλησε ακόμη μια φορά για την υπερκομματική υποψηφιότητά του.

Τόνισε πως εάν ο Γιάννης Αναγνώστου κατέβαινε και με το ΚΚΕ θα τον στήριζε !!! γιατί όπως είπε ο Γιάννης Αναγνώστου ως Δήμαρχος είχε την πόρτα του ανοιχτή σε όλους τους δημότες.

Στη σύντομη ομιλία του ο πρώην Δήμαρχος Ηλιούπολης Γιάννης Αναγνώστου τόνισε μεταξύ άλλων και τα εξής:

 "Μακριά από κόμματα και από χρώματα εμείς ενδιαφερόμαστε για την Πόλη. Έτσι έχω πορευθεί 35 χρόνια αυτοδιοικητικής καριέρας που έχω στην Πόλη μου. Μια Πόλη που την αγαπάω, είναι η Πόλη της καρδιάς μου εδώ μεγάλωσα , εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά μου , εδώ θα ζήσουν όλες οι εποόμενες γενιές που προέρχονται από μένα και φιλοδοξία δική μου είναι να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι για να κάνω καλύτερη αυτή την Πόλη".

Οι φωτογραφίες είναι από την χθεσινή εκδήλωση του Λάμπρου Ξύνα  στο botre club






Δεν υπάρχουν σχόλια: