ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους εσάς και στον ακούραστο Άγγελο Κάνδηλα

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους εσάς και στον ακούραστο Άγγελο Κάνδηλα

Αυτό το ιστολόγιο ξεκίνησε τον Μάϊο του 2013 να ασχολείται με θέματα της Πόλης μας. Σε λίγους μήνες συμπληρώνει 3 χρόνια παρουσίας στα "κοινά" της Πόλης.

Αφού σας ευχαριστήσω για την στήριξη που μας παρείχατε με τις καθημερινές σας επισκέψεις και αφού σας ζητήσω ένα συγγνώμη για την δική μου "αδυναμία" να καλύψω με περισσότερες ειδήσεις την θεματολογία του ιστολογίου αυτού θα ήθελα να σας διηγηθώ μια ιστορία.

Κοντά στις δημοτικές εκλογές του 2014 είχα την τύχη όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων να γνωρίσω τον συμπολίτη μας και τότε υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Άγγελο Κάνδηλα.

Το μεράκι αυτού του ανθρώπου για το ρεπορτάζ και την δημοσιογραφία είναι τόσο μεγάλο που είναι κρίμα που ο δικός μου κλάδος που βρίσκεται σε παρακμή στερήθηκε ένα τόσο μεγάλο ταλέντο.

Όπως γνωρίζετε ο κ. Κάνδηλας εργάζεται στον ΕΦΕΤ είναι δηλαδή ένας δημόσιος υπάλληλος. Και όμως ο ίδιος αγαπώντας πολύ αυτή την Πόλη τρέχει εδώ και ένα χρόνο το ρεπορτάζ αφού εγώ δεν θέλω να σας κρύψω πως είμαι απόλυτα απογοητευμένος με οτιδήποτε συμβαίνει σε αυτή την Πόλη.

Έτσι ο ίδιος αφιλοκερδώς,  αφού το δικό μας ιστολόγιο δεν είναι εμπορική επιχείρηση κάθε Σαββατοκύριακο έχει πλήρες ρεπορτάζ  ( κείμενο και φωτογραφίες) από αθλητικές δραστηριότητες της Πόλης μας.

Το χόμπι του για την φωτογραφία έχει βοηθήσει πάρα πολύ εμένα αφού έχω φωτογραφικό υλικό άκρως επαγγελματικό και το λέω με πλήρη συνείδηση των όσων γράφω.

Άλλωστε έχω λόγω δουλειάς συνεργαστεί με δεκάδες φωτορεπόρτερ και ουδείς από όλους αυτούς δεν ήταν καλύτερος από αυτόν τον συμπολίτη μας που κάνει το χόμπι του.

Τραβάει φωτογραφίες όχι με κινητό αλλά με φωτογραφική μηχανή , τις περνάει στον υπολογιστή τους και μου τις στέλνει στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο για να τις ανεβάσω και να πληροφορηθούμε όλοι μαζί τα αθλητικά γεγονότα της Πόλης μας.

Η δική μου συμβολή από το 2014 και μετά είναι σχεδόν μηδαμινή στην διατήρηση και την σωστή λειτουργία αυτού του ιστολογίου.

Δεν ξέρω εάν είναι η γενικότερη απογοήτευση που έχω για ό,τι μου έχει συμβεί την τελευταία πενταετία.

Πάντως το σίγουρο είναι πως αυτό το ιστολόγιο υπάρχει ακόμα επειδή δεν μπορείς να αρνηθείς σε έναν άνθρωπο που αγαπάει αυτό που κάνει, το δικαίωμα να δει τον κόπο του αναρτημένο σε μια σελίδα.

Είμαι σίγουρος πως ο ίδιος πλέον μπορεί να φτιάξει το δικό του ιστολόγιο και να το ενημερώνει πολύ καλύτερα από μένα.

Άλλωστε όλα είναι θέμα ψυχολογίας και κυρίως διάθεσης.

Μου έλεγε ο μακαρίτης ο πατέρας μου "πως ο σκύλος χωρίς όρεξη κακό κυνήγι κάνει" και δυστυχώς το ρητό αυτό ταιριάζει γάντι στην δική μου περίπτωση στην παρούσα φάση.

Άλλωστε μετά από είκοσι χρόνια που δούλεψα σε όλους τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς σήμερα βρίσκομαι "πεταμένος" από ένα σαθρό μηντιακό σύστημα που και ο ίδιος υπηρέτησα.

Άλλωστε το είδος της δημοσιογραφίας που κάναμε στις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου ήταν πάντα καταδικασμένο από τους "συναδέλφους" μας που προτιμούσαν τις δημόσιες σχέσεις και την πλήρη εξάρτηση από το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο.

Αυτό το μηντιακό κατεστημένο που σήμερα ο Τσίπρας γκρεμίζει για να κτίσει το δικό του εξίσου θολό τηλεοπτικό τοπίο είναι συνυπεύθυνο για την σημερινή μας κατάντια.

Βέβαια καμιά κοινωνική ομάδα δεν είναι ΑΝΕΥΘΥΝΗ για ό,τι συνέβη. Άλλωστε εμείς ψηφίζουμε δεν έχουμε ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

Μπορεί η ποιότητα της Δημοκρατίας μας να είναι ΚΑΚΗ , μπορεί τα ΜΜΕ να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα όμως εμείς ψηφίζουμε για το που θα πάει η χώρα.

Εμείς αποφασίσαμε (η πλειοψηφία εννοώ) πως πρέπει να κυβερνήσει και ο Τσίπρας , εσείς του δώσατε την ΔΥΝΑΜΗ να υπογράψει το ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ αφήνοντας εκτός Βουλής την ΛΑΕ του Παναγιώτη Λαφαζάνη και της Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Αλλά ας μην πολιτικολογούμε άλλο Κυριακή πρωί ,και καθώς η χώρα βουλιάζει μέσω κινητοποιήσεων των αγροτών ,άλλωστε το κείμενο αυτό  γράφτηκε για να πω ένα μεγάλο δημόσιο ευχαριστώ στον φίλο Άγγελο Κάνδηλα για την σημαντική συμβολή του στην ύπαρξη αυτού του διαδικτυακού διαύλου επικοινωνίας με όλες και όλους εσάς που μένετε σε αυτή την Πόλη.

Καλή Κυριακή σε όλες και όλους και μην ξεχνάτε πως μετά από το πιο βαθύ σκοτάδι ξημερώνει η πιο λαμπερή Αυγή.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: