ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Οι δημοκρατικές διαδικασίες ο διορισμένος επί χούντας δήμαρχος αλλά και το άγαλμα στον κομμουνιστή δήμαρχο Δ.Κιντή!

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Οι δημοκρατικές διαδικασίες ο διορισμένος επί χούντας δήμαρχος αλλά και το άγαλμα στον κομμουνιστή δήμαρχο Δ.Κιντή!

Εγώ απλώς την άποψή μου λέω αγαπητέ κ. Μιχάλη  Κουρή. Την γράφω δημόσια και αποδοκιμάζομαι ή επιδοκιμάζομαι για αυτά που γράφω. Μάλλον ατυχές το παράδειγμα σας για τον διορισμένο επί Χούντας Δήμαρχο. 


Εγώ φυσικά και δεν έχω την δύναμη να αποτρέψω κανέναν από το να συμμετάσχει οπουδήποτε. Απλώς με την ιδιότητα του δεξιού ψηφοφόρου πολίτη κάνω την κριτική μου. Καλώ τους κεντροδεξιούς πολίτες (όσους βέβαια τους ενοχλεί να γίνεται γενικό κάλεσμα σε ανθρώπους με διαφορετικές ιδεολογίες) να  μην παραστούν σε αυτό που εσείς θέλετε να παρουσιάσετε ως συνέδριο κοινής ενότητας και πορείας. 

Με ποιους άραγε κοινή πορεία; Και επειδή δείχνετε να εκτιμάτε τον διορισμένο επί χούντας δήμαρχο της πόλης μας  Κώστα Δελλαπόρτα, γιατί όταν ήσασταν στα πράγματα δεν του στήσατε ανδριάντα αλλά προτιμήσατε να στήσετε στον κομμουνιστή Δήμαρχο Δ. Κιντή



Το  παραπάνω κείμενο είναι  φυσικά η δική μου απάντηση στο σχόλιο του δημοτικού συμβούλου κ. Μιχάλη Κουρή στην ανάρτηση σχετικά με το συνέδριο που διοργανώνει η δημοτική παράταξη στην οποία ανήκει. 




Όντως τα προβλήματα δεν έχουν χρώματα αλλά οι λύσεις τους απαιτούν κατά την ταπεινή μου άποψη συγκεκριμένες πολιτικές για να επιλυθούν. Και οι πολιτικές φυσικά έχουν χρώμα , και για αυτές έχει χυθεί αίμα κ. δημοτικέ σύμβουλε. Αυτός που άφηνε την κάπα του έξω από το δημαρχείο είχε μπει από την πίσω πόρτα και χωρίς την θέληση του ελληνικού λαού. Το έργο του που είχε και θετικά για την πόλη μας δεν μας κάνει να ξεχνάμε πως υπηρέτησε μια χούντα που επιβλήθηκε δια της βίας. Και εμείς με τις χούντες δεν τα πάμε καλά είτε είναι κόκκινες είτε είναι μαύρες. 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: