ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : " Ήφαιστος 2019" με την συμμετοχή του συμπολίτη μας Ηρακλή Τσιμέκα

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

" Ήφαιστος 2019" με την συμμετοχή του συμπολίτη μας Ηρακλή Τσιμέκα



Μέσα στην προεκλογική περίοδο και ο φίλος και υποψήφιος με την δημοτική παράταξη "Η Πόλη που Θέλω" Ηρακλής Τσιμέκας συμμετείχε σήμερα στην άσκηση "Ήφαιστος 2019" . Και επειδή κανείς δεν θα προβάλει μια τέτοια δράση που σώζει ζωές είπα να τον "εκθέσω" κλέβοντας από το προφίλ του στο facebook τις σχετικές φωτογραφίες. Είναι καλό να γνωρίζουν οι δημότες σε τι  δράσεις συμμετέχει ένας  συμπολίτης, ιδίως όταν αυτός θέλει να προσφέρει στα κοινά της πόλης. Γι' αυτό εγώ θα προβάλλω αυτές τις δράσεις και ας μου φωνάζει!! 


Ο ίδιος εξηγεί στον τοίχο του στο facebook για την σημερινή άσκηση στην οποία συμμετείχε.

Άσκηση Ήφαιστος 2019' Ίσως η μεγαλύτερη άσκηση σεισμού σε σχολεία έγινε σήμερα στο 3ο Γυμνάσιο Βύρωνα..Θέλω να πω ένα μεγάλο Μπράβο στο Ι. Δ. Α. Φ. Κ, όλες τις εθελοντικές οργανώσεις που έλαβαν μέρος καθώς και όλους τους συνδιοργανωτές,. Και εκλεκτούς φίλους για αυτήν την ρεαλιστική προσομοίωση σεισμού, την οποία είχα την τιμή να συμμετέχω...
Αγαπημένη μου Xenia Georgiadou περιμένουμε όλοι με ανυπομονησία την επόμενη . Και εύχομαι όλοι μαζί να καταφέρουμε να κάνουμε ασκήσεις παντού ώστε όλοι να είναι ενημερωμένοι όσο το καλύτερο δυνατόν ώστε σε τέτοιες συνθήκες να μην θρηνούμε θύματα....








Την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε (όταν μου πέσει ο πυρετός γιατί το πάθαμε και αυτό ανοιξιάτικα) θα έχουμε να  μιλήσουμε και για θέματα Πολιτικής Προστασίας και τι μπορούμε να κάνουμε για να μην τρέχουμε και δεν φτάνουμε. Θα γκρινιάξω πάλι για το προσωπικό της Πυροσβεστικής, θα πω τα δικά μου και αυτός τα δικά του και στο τέλος θα καταλήξουμε πως με σωστή εκπαίδευση κάτι μπορεί να περισωθεί. 

Εγώ ως πιο ρεαλιστής και επειδή πλέον δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε κανέναν ένστολο θα παρακαλάω να μην γίνει κάτι. "Ακραία" άποψη αλλά δεν θεωρώ πως είναι θέμα πολιτικό η κατάσβεση μιας πυρκαγιάς είναι θέμα ικανότητας ή μη ικανότητας του προσωπικού. Ο συντονισμός είναι σημαντικός βέβαια αλλά δυστυχώς οι "παίχτες" συγκεκριμένοι και με τέτοια ομάδα μάλλον δεν πας για πρωτάθλημα. Εγώ δεν θέλω τους  πυροσβέστες να είναι ήρωες αλλά καλά εξοπλισμένοι και εκπαιδευμένοι. 

Δείτε ακόμα κάποιες φωτογραφίες από την συγκεκριμένη άσκηση που προετοιμάζει και εκπαιδεύει το προσωπικό και δείξτε εμπιστοσύνη στις δικές σας δυνάμεις κάθε φορά που μια φυσική καταστροφή θα μας χτυπήσει την πόρτα . Γιατί εάν ολόκληρες ΗΠΑ καίγονται για εβδομάδες με καλύτερο εξοπλισμό και σίγουρα πιο εκπαιδευμένο προσωπικό εδώ δεν υπάρχει σωτηρία!! 






Και για το κλείσουμε το θέμα όλα είναι θέμα χρημάτων απαιτήσεις από τον πυροσβέστη που δεν έχει να πάρει τον κατάλληλο εξοπλισμό εγώ δεν έχω. Ξέρω που μπορεί να φτάσει και δεν θέλω κάτι παραπάνω εκτός από έγκαιρη ενημέρωση και συντονισμό για να σωθούν ζωές. Γιατί για να σωθεί δάσος ή περιουσίες δεν φαίνεται εφικτό. Και να φανταστεί κανείς πως η φωτιά στο Μάτι ήταν από λάθος σε περίπτωση συντονισμένου σχεδίου εμπρηστών φαντάζεστε τι θα είχε συμβεί; 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: