ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ηρακλής Τσιμέκας: Θυμώνω με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη- Θα δώσω τη δική μου μάχη για να αλλάξουν πράγματα και νοοτροπίες που μας κρατάνε πίσω

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Ηρακλής Τσιμέκας: Θυμώνω με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη- Θα δώσω τη δική μου μάχη για να αλλάξουν πράγματα και νοοτροπίες που μας κρατάνε πίσω



Ο Ηρακλής Τσιμέκας είναι ένας νέος άνθρωπος που «σηκώθηκε από τον καναπέ» του για να συμμετάσχει, όπως τονίζει «στην προσπάθεια ν’ αλλάξει επιτέλους κάτι στην πόλη μας, την Ηλιούπολη.» Κατεβαίνει για πρώτη φορά υποψήφιος και μιλά στο dday.gr για τον θυμό που τον οδήγησε σε αυτή την απόφαση αλλά και για την Πολιτική Προστασία, τον τομέα που κάθε Δήμος θα πρέπει να έχει στις προτεραιότητες του, προκειμένου να αποφεύγονται τραγωδίες όπως αυτές στο Μάτι και στη Μάνδρα..

Κύριε Τσιμέκα τι ήταν αυτό που σας ώθησε να βάλετε υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος;

«Όλα ξεκίνησαν από ένα θυμό για την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας. Είπα στον εαυτό μου ότι κάτι πρέπει να αλλάξει επιτέλους και για να γίνει αυτό πήρα την απόφαση να «φύγω» από την ασφάλεια του καναπέ μου απ’ όπου μπορούσα εύκολα να κρίνω από μακριά το έργο ή πιο σωστά ο μη έργο του Δημάρχου. Η επιλογή μου λοιπόν ήταν να δώσω τη δική μου μάχη και να συμβάλλω έτσι στην αλλαγή των πραγμάτων στην Ηλιούπολη.»




Επιλέξατε να κατέβετε με τον συνδυασμό «Πόλη που θέλω» του υποψηφίου δημάρχου Γαβριήλ Αραμπατζή. Γιατί επιλέξατε το συνδυασμό αυτό και ποιοι είναι οι στόχοι σας εφόσον εκλεγείτε και εσείς αλλά γίνει δημοτική αρχή και ο συνδυασμός;

«Είμαι στο πλευρό του Γαβριήλ Αραμπατζή γιατί τα θέλω μας για την πόλη είναι κοινά. Επίσης σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι είχε σκοπό να δημιουργήσει μια ομάδα από άφθαρτους νέους ανθρώπους, καταξιωμένους, ο καθένας στο χώρο του, πράγμα που έγινε. Στόχος μας είναι να υλοποιήσουμε το κοινό μας όραμα για μια Ηλιούπολη καλύτερη, μια πόλη στην οποία ζούμε και μεγαλώνουμε εμείς και τα παιδιά μας.»

Σε ποιο τομέα θα θέλατε να δραστηριοποιηθείτε στα δημοτικά πράγματα και τι πρέπει να βελτιώσετε στο συγκεκριμένο τομέα;

«Πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω σε αρκετούς τομείς, καθώς έχω λόγω της δουλειάς μου γνώση και εμπειρία σε θέματα που αφορούν την τεχνική υπηρεσία του Δήμου. Βέβαια ο τομέας στον οποίο έχω αφιερωθεί εθελοντικά είναι το βουνό μας, ο Υμηττός και η Πολιτική Προστασία μέσω της οποίας μπορούμε να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες και να συμβάλλουμε έτσι στην πρόληψη των συνεπειών που μπορεί να υπάρξουν από έκτακτες καταστάσεις, όπως για παράδειγμα αυτές στο Μάτι και στη Μάνδρα που δυστυχώς στοίχησαν τη ζωή σε πολλούς συνανθρώπους μας.»



Ποια είναι τα προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει στην πόλη ως κάτοικος της και ποιες πιστεύετε ότι είναι οι λύσεις σε αυτά;

«Τα προβλήματα είναι αρκετά και δυστυχώς δεν είναι μόνο δικά μου αλλά όλη η πόλη τα βιώνει… Καθαριότητα, φωτισμός, παιδικές χαρές χωρίς τις βασικές προϋποθέσεις ασφαλείας και λειτουργίας τους αλλά και αλλά. Νιώθω ότι η πόλη μας είναι όχι απλά στα πρόθυρα τις εγκατάλειψης, αλλά ότι τα έχει ξεπεράσει και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν κάνει τίποτα.»

Τέλος, ποιο είναι το μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε στους Ηλιουπολίτες που θα πάνε στις κάλπες την Κυριακή;

«Θα ήθελα να τους πω να μας εμπιστευθούν και να μας δώσουν τη δυνατότητα να κάνουμε πράξη όλα όσα έχουμε σχεδιάσει. Πρέπει να αλλάξουμε την πόλη μας, να δημιουργήσουμε τις συνθήκες που όλοι θέλουμε,και που μας αξίζει να έχουμε ως πολίτες και ως δημότες».


Δεν υπάρχουν σχόλια: