ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Έλενα Τσαρτσάνη : Να συνεχιστεί το πετυχημένο έργο της διοίκησης πάντα με γνώμονα τις καινοτόμες βελτιώσεις την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Έλενα Τσαρτσάνη : Να συνεχιστεί το πετυχημένο έργο της διοίκησης πάντα με γνώμονα τις καινοτόμες βελτιώσεις την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ



Κάτι μας θύμιζε η υποψήφια της παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη"  Έλενα Τσαρτσάνη . Φίλοι και συνάδελφοι από το Kontra με ενημέρωσαν πως ήταν στο πλευρό του αγαπημένου Γιώργου Γεωργίου στο "Καφενείο των Φιλάθλων"
Μου την "έπεσαν" μάλιστα που δεν βρήκα χώρο για μια ανάρτηση για την συμπαρουσιάστρια και καλό παιδί από ότι μου είπαν Έλενα. Επειδή το kontra ήταν το χειρότερο μου επαγγελματικό βήμα (ελπίζω να μην είναι και το τελευταίο) αλλά έκανα κάποιες δυνατές φιλίες με "παιδιά" του σταθμού που μακάρι να είχαμε δουλέψει μαζί και σε κάποιο άλλο κανάλι τους έκανα το χατήρι. 

Σας παρουσιάζω λοιπόν την Έλενα Τσαρτσάνη όχι επειδή είναι ωραία αλλά επειδή παράλληλα είναι και καλό παιδί. Και αυτοί που μου το είπαν είναι της εμπιστοσύνης μου δεν θα ήθελαν να με εκθέσουν.

Θα την έβαζα και στα πλάγια στους υποψήφιους που εμείς εδώ στηρίζουμε αλλά δεν την έχω "ψάξει" και  ως γνωστόν προτείνω και ικανούς να συνεισφέρουν από θέσεις ευθύνης στην πόλη.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ικανή αλλά πως εγώ  δεν βρήκα τον χρόνο μέχρι σήμερα να ψάξω και να μάθω. Άλλωστε στο "μικροσκόπιο" το δικό μας μπαίνεις όταν έχεις ήδη κάποια θέση ευθύνης. Εμείς όμως πλέον ψάχνουμε για να μην την πάθουμε ξανά. Αρκετούς άχρηστους στηρίξαμε όλοι μας τόσα χρόνια. Λέτε να έχω άδικο σε αυτό; 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΛΕΝΑΣ ΤΣΑΡΤΣΑΝΗ
 (όπως παρουσιάζεται μέσα στην επίσημη σελίδα των υποψηφίων της δημοτική παράταξης "ΠΡΩΤΑ Η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ"

Με κέρδισαν ωστόσο η δημοσιογραφία (συγκεκριμένα η αθλητική) και το Marketing, τα οποία υπηρετώ από τις πρώτες μέρες φοίτησής μου στα εκάστοτε εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Συγκεκριμένα κατέχω τους παρακάτω τίτλους σπουδών: Professional Diploma in Media, Journalism από το Liverpool John Moores University και Βachelor in Business Administration από το Cardiff Metropolitan University της Ουαλίας.


Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ 

Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: