ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Στο ίδιο έργο θεατές ...αλλά τελικά ήταν άλλο

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

Στο ίδιο έργο θεατές ...αλλά τελικά ήταν άλλο




Όλοι κάνουμε λάθη και πρέπει να τα παραδεχόμαστε. Tο δεύτερο αυτοκίνητο είναι το δικό μου και για τον λόγο αυτό η πινακίδα του είναι ευδιάκριτη.



Πάρκαρα ακόμα πιο πίσω από το σημείο που το είχε αφήσει ο υποψήφιος δήμαρχος Ηλιούπολης και αυτό που έχουν αφήσει τάχα ως κατέβασμα ή μπάρα αναπήρων ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ όπως θα δείτε και στην παρακάτω φωτογραφία.


Άλλο άνοιγμα δεν υπάρχει και επομένως η ολιγόλεπτη στάση για να αγοράσει κάποιος τσιγάρα από το περίπτερο δεν είναι σε καμία περίπτωση παράνομη.

Επομένως αρκούσε ένα μόνο τηλεφώνημα του θιγόμενου υποψήφιου δημάρχου Τάσου Ευσταθίου για να πάω προσωπικά στο σημείο και να διαπιστώσω το ΛΑΘΟΣ μου.

ΥΓ: Κρίμα γιατί όλα αυτά που ανέφερα στο πρώτο κείμενο για τους αφελείς και αδαείς "οπαδούς" του που μόνο ζημιά του κάνουν θα πρέπει να τα επαναλάβω σε άλλη ανάρτηση. 

Το γνωστό λοιπόν αυτοκίνητο το οποίο σταμάτησε ολιγόλεπτα και κανονικά ήταν του Τάσου Ευσταθίου και εγώ που δεν έχω εμμονές με κανέναν αποκαθιστώ την ΑΛΗΘΕΙΑ με την νέα μου ανάρτηση.

Είναι χρέος μου άλλωστε αφού για μένα μοναδικό μου κίνητρο είναι η δική σας σωστή πληροφόρηση και δυστυχώς η προηγούμενη ανάρτηση δεν κινούνταν προς την σωστή κατεύθυνση.

Νόμιμα λοιπόν παρκαρισμένα (για λίγα λεπτά εννοείται πάνω στην κεντρική πλατεία είμαστε άλλωστε) και άλλη φορά θα ελέγχω και εγώ καλύτερα τους δικούς μου "οπαδούς" γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση με "έκαψαν".

Σ.Μ 

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 



Εμφανέστατα το αυτοκίνητο δεν καλύπτει κανένα άνοιγμα ή κατέβασμα το οποίο βρίσκεται (εάν και δεν είναι λειτουργικό μέτρα πίσω του) . 

Για να δούμε θα έχουν ποτέ εύκολη πρόσβαση οι ΑΜΕΑ σε αυτή την πόλη ή θα μένουν κλεισμένοι στα σπίτια τους. 

ΥΓ: Προφανώς και η παλιά ανάρτηση έχει κατέβει και στην θέση της υπάρχει μόνο η καινούργια αφού στόχος μου δεν είναι να προκαλέσω σύγχυση. Μια ανάρτηση που δεν είχε κοινοποιηθεί σε ομάδες γιατί κάτι δεν μου "πήγαινε" από την αρχή , αλλά μόνο στον προσωπικό μου τοίχο στο facebook που βέβαια πλέον θα ανέβει αυτή.

Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: