Η αρχή του τέλους για το ξεπούλημα του ΟΣΕ στους Ιταλούς!! Η κρατικοποίηση του Οργανισμού από τον Κώστα Καραμανλή και τον τότε υπουργό Κωστή Χατζηδάκη οδήγησε σε νέα τεράστια ελλείμματα και την οριστική χρεοκοπία του οργανισμού. Το σκάνδαλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έμεινε ατιμώρητο από την μετέπειτα κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου αλλά οδήγησε στην οδυνηρή
ήττα στις εκλογές του 2009. Κάποιοι επιχαίρουν για την συμμετοχή τους σε αυτό το εγχείρημα ΕΝΩ θα έπρεπε τουλάχιστον να σιωπούν. Κρίμα για τη ΝΔ που εξακολουθεί και έχει ακόμα στις τάξεις της ως αντιπρόεδρο τον Κωστή Χατζηδάκη. Κρίμα για όσους τον ψηφίζουν και ακόμα πιο κρίμα εάν μετά τις προσεχείς εκλογές βρεθεί στη θέση υπουργού. Ο κ. Χατζηδάκης τολμάει και μιλάει για ελεύθερη αγορά την ώρα που υπηρέτησε την πιο καταστροφική κρατικοποίηση οργανισμού. Δεν είναι απλά καιροσκόπος αλλά και παντελώς άχρηστος!!!
Εάν ανατρέξει κάποιος στον τύπο της εποχής διαβάζει:
Σκάνδαλο ΟΣΕ
Υπέρβαρες αμαξοστοιχίες με παραποιημένα παραστατικά επιφέρουν οικονομική ζημία ύψους 1.300.000 ευρώ στον OΣE. H τιμή στην οποία αγόραζαν οι έμποροι τα παλαιά σίδερα (σκραπ) ήταν πάνω από 200 ευρώ τον τόνο. Η εταιρεία στην οποία έγινε η ανάθεση καταβάλλει μόλις 57 ευρώ ανά τόνο... Υπάλληλοι του ΟΣΕ πλαστογραφούσαν τις σχετικές συμβάσεις με στόχο το κέρδος από την παράνομη μεταφορά σκραπ.
Θέλετε να δείτε και ποιοι μετείχαν της διοίκησης τότε;