Θυμάται κανείς να μας πει ποιος ήταν Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Σιδηροδρόμων επί πρωθυπουργίας του Κώστα Καραμανλή και υπουργίας Κωστή Χατζηδάκη στο υπουργείο Μεταφορών;
Όλα αυτά στο μακρινό 2008 τότε που ο οργανισμός ήταν και με τα δύο πόδια στη χρεοκοπία και υπάλληλοι έκλεβαν όσο μπορούσαν και ότι μπορούσαν από την δημόσιο Επιχείρηση. Υπάλληλοι τότε στον οργανισμό έγιναν πολλοί που δεν είχαν και καμία αρμοδιότητα αφού δεν πήγαιναν καν για να εργαστούν αλλά μόνο για να πληρωθούν!!!!
Φίλη του ιστολογίου μας έστειλε (και η ίδια εργαζόταν στον οργανισμό κομματικά βολεμένη από τη ΝΔ) λίστα με υπαλλήλους αμοιβές και υπερωρίες των εργαζομένων.
Η ίδια πλέον έχει εκδιωχθεί από τον οργανισμό από το 2010 όταν και κατηγορήθηκε για υπεξαίρεση αλλά αθωώθηκε πρωτόδικα και πλέον παίρνει σύνταξη εάν και νεότατη!
Γιατί θυμηθήκαμε θα μου πείτε τον Βούδα της Ραφήνας και το σκάνδαλο στον ΟΣΕ μα γιατί είναι ένα ακόμη από τα σκάνδαλα που θα παίξουν προεκλογικά αφού η πολιτική σκηνή θα μετατραπεί και πάλι σε αρένα.
Χαρακτηριστικό της ρεμούλας στον ΟΣΕ είναι το παρακάτω δημοσίευμα της εφημερίδας "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
Μηχανοδηγός με αμοιβή 109.000 ευρώ ετησίως...
Τελικά είχε απόλυτο δίκιο ο πρώην υπουργός κ. Στ. Μάνος ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι καλύτεροι μισθοί δίνονται στο Δημόσιο. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «K», στη διάρκεια του 2007 εμφάνισε κόστος μισθοδοσίας 103 εκατ. ευρώ για 1.681 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε εργαζόμενο η εταιρεία έχει ένα μέσο ετήσιο κόστος περίπου 62.000 ευρώ - ποσό που είναι «αμύθητο» σε σχέση με εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση στο κόστος μισθοδοσίας, αλλά κάποιοι εργαζόμενοι -κυρίως μηχανοδηγοί τρένων- εμφανίζονται ν' αμείβονται αδρά, ξεπερνώντας ακόμη και τα 100.000 ευρώ ετησίως. Το τελικό κόστος διαμορφώνεται κυρίως από τις υπερωρίες και τις πρόσθετες αμοιβές, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις διπλασιάζουν τις απολαβές. Για παράδειγμα, ο πιο υψηλόμισθος εργαζόμενος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ετήσιο κόστος για την επιχείρηση 109.000 ευρώ (τα 49.000 αφορούν υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές). Τις υψηλότερες υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές για το 2007, ύψους 50.200 ευρώ εμφανίζει μηχανοδηγός με ετήσιες αμοιβές επίσης 109.000 ευρώ - 19 εργαζόμενοι κοστίζουν στην επιχείρηση πάνω από 100.000 ευρώ και περίπου 490 εργαζόμενοι πάνω από 70.000 ευρώ. «Οι πιο υψηλόμισθοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοστίζουν όσο ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ (σ.σ.: θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ)», παρατηρεί στέλεχος του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με την ανάλυση μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τα 103 εκατ. ευρώ ετήσιου κόστους, τα 29 εκατ. αφορούν βασικούς μισθούς και χρονοεπιδόματα, 10 εκατ. δώρα και 14 εκατ. τακτικά επιδόματα. Οι εργοδοτικές εισφορές ανέρχονται σε κάτι περισσότερο από 24 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 25 εκατ. αφορούν τις υπερωρίες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπενθυμίζεται ότι έχει έσοδα 105 εκατ. ευρώ, όσα και η μισθοδοσία της. Σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης που πρότεινε στον πρωθυπουργό ο υπ. Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης, η επιβίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαρτάται από την μετάταξη τουλάχιστον 600 εργαζομένων στον ΟΣΕ και την πρόσληψη νέων μηχανοδηγών που θα περιορίσουν το κόστος των υπερωριών. Στελέχη του ΟΣΕ χαρακτηρίζουν «έγκλημα» την ενοποίηση του Προαστιακού Αθήνας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που οδήγησε στην εξομοίωση των αμοιβών των μηχανοδηγών του Προαστιακού με εκείνους του ΟΣΕ. «Το αποτέλεσμα ήταν», παρατηρεί στέλεχος του οργανισμού, «μηχανοδηγοί με καθαρές μηνιαίες αμοιβές 1.800 ευρώ, μέσω της εξομοίωσης, να φτάσουν τις 6.000 ευρώ καθαρά».
Σ.Μ
Όλα αυτά στο μακρινό 2008 τότε που ο οργανισμός ήταν και με τα δύο πόδια στη χρεοκοπία και υπάλληλοι έκλεβαν όσο μπορούσαν και ότι μπορούσαν από την δημόσιο Επιχείρηση. Υπάλληλοι τότε στον οργανισμό έγιναν πολλοί που δεν είχαν και καμία αρμοδιότητα αφού δεν πήγαιναν καν για να εργαστούν αλλά μόνο για να πληρωθούν!!!!
Φίλη του ιστολογίου μας έστειλε (και η ίδια εργαζόταν στον οργανισμό κομματικά βολεμένη από τη ΝΔ) λίστα με υπαλλήλους αμοιβές και υπερωρίες των εργαζομένων.
Η ίδια πλέον έχει εκδιωχθεί από τον οργανισμό από το 2010 όταν και κατηγορήθηκε για υπεξαίρεση αλλά αθωώθηκε πρωτόδικα και πλέον παίρνει σύνταξη εάν και νεότατη!
Γιατί θυμηθήκαμε θα μου πείτε τον Βούδα της Ραφήνας και το σκάνδαλο στον ΟΣΕ μα γιατί είναι ένα ακόμη από τα σκάνδαλα που θα παίξουν προεκλογικά αφού η πολιτική σκηνή θα μετατραπεί και πάλι σε αρένα.
Χαρακτηριστικό της ρεμούλας στον ΟΣΕ είναι το παρακάτω δημοσίευμα της εφημερίδας "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"
Μηχανοδηγός με αμοιβή 109.000 ευρώ ετησίως...
Τελικά είχε απόλυτο δίκιο ο πρώην υπουργός κ. Στ. Μάνος ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι καλύτεροι μισθοί δίνονται στο Δημόσιο. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «K», στη διάρκεια του 2007 εμφάνισε κόστος μισθοδοσίας 103 εκατ. ευρώ για 1.681 εργαζομένους. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε εργαζόμενο η εταιρεία έχει ένα μέσο ετήσιο κόστος περίπου 62.000 ευρώ - ποσό που είναι «αμύθητο» σε σχέση με εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση στο κόστος μισθοδοσίας, αλλά κάποιοι εργαζόμενοι -κυρίως μηχανοδηγοί τρένων- εμφανίζονται ν' αμείβονται αδρά, ξεπερνώντας ακόμη και τα 100.000 ευρώ ετησίως. Το τελικό κόστος διαμορφώνεται κυρίως από τις υπερωρίες και τις πρόσθετες αμοιβές, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις διπλασιάζουν τις απολαβές. Για παράδειγμα, ο πιο υψηλόμισθος εργαζόμενος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ετήσιο κόστος για την επιχείρηση 109.000 ευρώ (τα 49.000 αφορούν υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές). Τις υψηλότερες υπερωρίες και έκτακτες αμοιβές για το 2007, ύψους 50.200 ευρώ εμφανίζει μηχανοδηγός με ετήσιες αμοιβές επίσης 109.000 ευρώ - 19 εργαζόμενοι κοστίζουν στην επιχείρηση πάνω από 100.000 ευρώ και περίπου 490 εργαζόμενοι πάνω από 70.000 ευρώ. «Οι πιο υψηλόμισθοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοστίζουν όσο ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ (σ.σ.: θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ)», παρατηρεί στέλεχος του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με την ανάλυση μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τα 103 εκατ. ευρώ ετήσιου κόστους, τα 29 εκατ. αφορούν βασικούς μισθούς και χρονοεπιδόματα, 10 εκατ. δώρα και 14 εκατ. τακτικά επιδόματα. Οι εργοδοτικές εισφορές ανέρχονται σε κάτι περισσότερο από 24 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 25 εκατ. αφορούν τις υπερωρίες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπενθυμίζεται ότι έχει έσοδα 105 εκατ. ευρώ, όσα και η μισθοδοσία της. Σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης που πρότεινε στον πρωθυπουργό ο υπ. Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης, η επιβίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαρτάται από την μετάταξη τουλάχιστον 600 εργαζομένων στον ΟΣΕ και την πρόσληψη νέων μηχανοδηγών που θα περιορίσουν το κόστος των υπερωριών. Στελέχη του ΟΣΕ χαρακτηρίζουν «έγκλημα» την ενοποίηση του Προαστιακού Αθήνας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που οδήγησε στην εξομοίωση των αμοιβών των μηχανοδηγών του Προαστιακού με εκείνους του ΟΣΕ. «Το αποτέλεσμα ήταν», παρατηρεί στέλεχος του οργανισμού, «μηχανοδηγοί με καθαρές μηνιαίες αμοιβές 1.800 ευρώ, μέσω της εξομοίωσης, να φτάσουν τις 6.000 ευρώ καθαρά».
Σ.Μ
Ξεκίνησες νωρίς την λάσπη λεβεντόπαιδο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΕΔΡΟΣ χωρίς αμοιβή...
Τάσος Ευσταθίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί Κωστή Χατζηδάκη;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου σημερινού αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας;;;
Ποιος είναι να τον ψηφίσουμε δαγκωτό εμείς οι Νεοδημοκράτες που έχουμε πληρώσει και την συνδρομή μας;;;
Σιγά μην ψηφίσουν οι νεοδημοκράτες τον Τάσο Ευσταθίου που έβριζε την κυβέρνηση Σαμαρά το 2012 και το έπαιζε και αντιμνημονιακός . Ο Τάσος δεν κάνει να διοικήσει ούτε περίπτερο όχι δήμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Ευσταθίου ούτε η Τσατσούλη και ούτε ο Κοκοτήνης δεν μπορεί να διοικήσουν τον Δήμο της Ηλιούπολης .Μόνο ο Βασίλης Βαλασσόπουλος μπορεί να διοικήσεις τον Δήμο της Ηλιούπολης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θέλουμε κομματική ενημέρωση για την Ηλιούπολη αλλά μια φιλελεύθερητό ενημέρωση για την Ηλιούπολη.
ΑπάντησηΔιαγραφή