Μέσα στην κρίση , οι αλυσίδες αύξησαν τους πελάτες τους. Πλέον σε συνεργασία με μεγάλες πολυεθνικές κινητής τηλεφωνίας προσφέρουν πλήθος προσφορών και βλέπουν την πελατεία τους να αυξάνει..
Το μέλλον ανήκει "δικαιωματικά" σε αυτές αφού οι πολίτες πλέον δεν θα μπορούν να "σπαταλάνε" χρήματα όπως παλιότερα για μικρές απολαύσεις όπως ο καφές!! Ελάχιστα θα θυμίζει η Ελλάδα του 2025 την Ελλάδα που εμείς μεγαλώσαμε με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις , τον φούρνο της γειτονιάς και τα παλιά μπακάλικα.
Όταν ξεκινούσαν τα super marker κανείς δεν φανταζόταν πως σε μια δεκαετία θα έκλειναν χιλιάδες μικρομάγαζα. Η επόμενη δεκαετία θα βρει πολλά καφέ της πόλης κλειστά , ανεξάρτητα εάν προσπαθήσουν να μειώσουν τόσο τις τιμές τους που να πηγαίνουν για κέρδη ίσα να συντηρούνται. Τα γράφω αυτά τώρα για να υπάρχουν , όπως έγραφα και το 2007 στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ πως η Ελλάδα τα επόμενα 2-3 χρόνια θα χρεοκοπήσει. Δεν ήμουν μάντης αλλά τα οικονομικά μεγέθη ήταν αμείλικτα.
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο και να "κλέβουν" και να φοροδιαφεύγουν δεν έχουν επιστροφή. Το πλαστικό χρήμα θα της βουλιάξει απλά γιατί δεν έχουν την δυνατότητα που σου προσφέρει μια πολυεθνική.. Όταν ο άλλος παίρνει μηνύματα στο κινητό του κάθε μέρα για προσφορά στο τέλος θα τον κάνουν να γίνει πελάτης και έτσι κάποιος και συνηθίσει τα everest του και την ίδια τιμή να του προσφέρεις τον έχεις χάσει.
Γιατί διαφήμιση δεν είναι μόνο να έχεις το μαγαζί σου πάνω σε ένα site , αλλά να επικοινωνείς τις προσφορές σου. "Ψεύτικες" ή πραγματικές οι προσφορές φέρνουν νέους πελάτες και στο χέρι του κάθε επαγγελματία είναι να τους κρατήσει με την καλή του συμπεριφορά. Και το κυριότερο οι πολυεθνικές δεν δέχονται νταβατζήδες πάνω από το κεφάλι τους και αυτό ένα από τα θετικά τους. Άλλωστε η πόλη έχει πληρώσει ακριβά τους νταβατζήδες .......
Σ.Μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου