Σελίδες

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα

Του Αλέξη Σπυρόπουλου 

ΟΤΑΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ!!

ΛΕΩΦ.ΜΑΡΙΝΟΥ ΑΝΤΥΠΑ, Πλ.Αγγ. Σικελιανού και στις δύο πλευρές 
Εκεί όπου τα Α.Μ.Ε.Α. δεν χαίρονται την βόλτα τους!!!

Ως συνέχεια του προβλήματος με τις ράμπες των ΑΜΕΑ και τους Οδηγούς Όδευσης των Τυφλών (Ο.Ο.Τ.) να δούμε δύο ακόμα τρανταχτά παραδείγματα ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ και ΑΜΕΛΕΙΑΣ του Δήμου.

Να τονίσω πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους επιχειρηματίες του συγκεκριμένου σημείου οι οποίοι κάνουν την δουλειά τους και σίγουρα πληρώνουν τα αναλογούντα τέλη προς τον Δήμο.
Το πρόβλημα είναι η ανυπαρξία ελέγχου από τον Δήμο.

Κατ'αρχας να επαναλάβω τί προβλέπεται στην κατασκευή των πεζοδρομίων...

Τεχνικές προδιαγραφές κατασκευής Οδηγού Όδευσης Τυφλών (Ο.Ο.Τ.)
#10.23 

Το ελάχιστο πλάτος του οδηγού όδευσης τυφλών είναι 40cm και βρίσκεται πάντα εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.

Στην πρώτη περίπτωση λοιπόν θέλω να εμφανιστεί ο υπεύθυνος της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου ο οποίος παρέλαβε το έργο και να μας πει πως το παρέλαβε. Δεν είδε πως ο οδηγός όδευσης είναι στην λάθος πλευρά του πεζοδρομίου;

Ο εργολάβος πληρώθηκε σίγουρα στο ακέραιο!!


Ας έρθει να μας πει ο Δήμος τώρα και να εξηγήσει στους συμπολίτες μας πως και που θα οδηγηθεί ο συμπολίτης μας που έχει ανάγκη αυτόν τον οδηγό!!!
Δυστυχώς το περίπτερο δεν έχει δίπορτο!!!

Στην δεύτερη περίπτωση, καλά είναι τα έσοδα κατάληψης χώρου από τα μαγαζιά.
Αλλά βρε παιδιά της Δημοτικής Αστυνομίας όταν μετράτε και οριοθετείτε τον χώρο (αν βέβαια κάνετε οριοθέτηση) το μάτι δεν βλέπει, το μυαλό δεν δουλεύει; Πείτε μας πώς θα χρησιμοποιήσει ο τυφλός συμπολίτης μας τον Οδηγό Όδευσης;

Όχι μόνο ο τυφλός αλλά και ο χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου και ο οποιοσδήποτε συμπολίτης πεζός ή με καροτσάκι μωρού ( πλην των πελατών ) πρέπει να χρησιμοποιεί την εξωτερική πλευρά της τέντας γιατί απλά δεν μπορεί να περάσει ανάμεσα στο περίπτερο και τους πάγκους του!!


Βασίλης Βαλασόπουλος Δήμαρχος Ηλιούπολης καλά τα Μεγάλα Έργα αλλά είναι μεγάλα μόνο αν ακολουθούνται οι νόμιμες τεχνικές προδιαγραφές και η παραλαβή τους γίνεται ύστερα από έλεγχο.Φυσικά πρώτο ρόλο παίζει ο σεβασμός στον πολίτη, αλλά στην πόλη μας αυτό μάλλον δεν μετράει!
ΕΚΤΟΣ αν τελικά - θα το πω ξανά - οι εργολάβοι στην πόλη μας, ανεξέλεγκτα κάνουν ότι τους καπνίσει!

Πάντως στα δύο σημερινά παραδείγματα η αδιαφορία του δήμου προκαλεί σοβαρό πρόβλημα στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας και οφείλει να είναι πιο αυστηρός στους ελέγχους, αν βέβαια κάνει ποτέ!!

Όσο για τα Α.Μ.Ε.Α. σίγουρα δεν χαίρονται και δεν απολαμβάνουν την βόλτα τους στα πεζοδρόμια με ασφάλεια!!!!


Το κείμενο είναι του συμπολίτη μας Αλέξη Σπυρόπουλο σας έχουμε μιλήσει σχετικά για αυτόν. Χωρίς να είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος αναδεικνύει θέματα της περιοχής μας και ψάχνει παράλληλα. Αυτόν λοιπόν τον συνδημότη μας ( που δεν τον ξέρω προσωπικά όπως σας έχω ξαναγράψει) κανένας επικεφαλής δημοτικής παράταξης δεν θεώρησε σωστό να τον εντάξει στο ψηφοδέλτιό του. Στο κείμενο έχουμε βάλει μόνο τόνους και δεν έχουμε πειράξει ΤΙΠΟΤΑ . Τα συμπεράσματα μπορείτε να τα βγάλετε μόνοι σας. Και φυσικά από την κριτική σας δεν πρέπει να ξεφύγουμε ούτε εμείς που έχουμε ενημερωτικά ιστολόγια ή σελίδες στην πόλη και δεν κάνουμε τέτοια θέματα. Εάν οι ίδιοι είχαμε το πρόβλημα σίγουρα θα είχαμε αντιληφθεί πως η πόλη από ΑΜΕΑ και όχι μόνο δεν μπορεί να περπατηθεί. Μπράβο στον Αλέξη , ντροπή και σε εμένα που δεν είχα αναδείξει νωρίτερα αυτό το θέμα. Και σε όσους με κατηγορήσουν πως το βγάζω προεκλογικά να απαντήσω πως καλά κάνω μπας και έχουν πολιτικό κόστος και κινηθούν και λίγο. Όσο για το τι πληρώνουν οι επιχειρηματίες της πόλης για τις καταλήψεις πεζοδρομίων είναι ένα θέμα που ερευνώ και επειδή οι επιχειρηματίες γνωρίζουν τι πλήρωσαν τα τελευταία 20 χρόνια λογικά θα νιώθουν ήδη αμήχανα. Όσο για τις διοικήσεις που διατήρησαν και διατηρούν ένα τέτοιο καθεστώς το λιγότερο που πρέπει να κάνουν είναι να ντρέπονται. 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου