Ο Στάθης Ευσταθόπουλος ανάμεσα στους Τάσο Γαϊτανη, Κωνσταντίνο Κυρανάκη και Γιάννη Καλλιάνο |
Μπορεί να μας χωρίζουν τέσσερις μήνες περίπου από τις εκλογές στη ΔΗΜ.ΤΟ ΝΔ της πόλης μας αλλά ήδη οι "ζυμώσεις" έχουν αρχίσει.
Στο πλευρό του νυν προέδρου Στάθη Ευσταθόπουλου συστρατεύονται έμπειρα στελέχη της τοπικής κοινωνίας μας με σειρά αγώνων για την μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη.
Η σοβαρότητα και ο μετριοπαθής λόγος του νυν προέδρου Στάθη Ευσταθόπουλου έχει οδηγήσει τα περισσότερα γαλάζια στελέχη της πόλης να έχουν αποφασίσει να συνδράμουν στην προσπάθειά του για να γίνει ακόμα πιο δυνατή η φωνή της γαλάζιας παράταξης στην πόλη μας.
Σας έχουμε πρώτοι γράψει πως θα στηρίξουμε συγκεκριμένα για εμάς ικανά και δημιουργικά άτομα σε αυτές τις εσωκομματικές εκλογές με την ελπίδα πως θα δυναμώσουν τις δράσεις της τοπικής μας και φυσικά θα διατηρηθεί η σοβαρότητα που έχει επιδείξει επί προεδρίας Στάθη Ευσταθόπουλου στις έριδες που δυστυχώς μαστίζουν τις κεντροδεξιές δημοτικές παρατάξεις.
Ήδη μία δυάδα υποψηφίων που θα στηρίξουμε ως μέσο στις εκλογές έχουν ταχθεί υπέρ της υποψηφιότητας του Στάθη Ευσταθόπουλου και αυτό βέβαια για εμάς είναι ένας ακόμη λόγος για να ταχθούμε στο πλευρό του.
Άλλωστε δεν βλέπουμε εκπλήξεις να γίνονται και τελικά την θέση του προέδρου θα διεκδικήσουν μόλις δύο υποψήφιοι. Επίσημα έχουμε τον νυν πρόεδρο Στάθη Ευσταθόπουλο ενώ πρόθεση να διεκδικήσει την προεδρία της τοπικής έχει ακουστεί από στελέχη της δημοτικής παράταξης "Η Πόλη που Θέλω" πως θα εκδηλώσει και επίσημα ο δημοτικός της σύμβουλος Θανάσης Αθανασίου.
Γίνεται εμφανές πως η επιλογή αυτή θα συσπειρώσει απέναντί του όλους τους εχθρούς της παράταξης αυτής που έχει επιδείξει απέραντη αμετροέπεια και λαϊκισμό στους τέσσερις μήνες που ασκεί "αντιπολίτευση" στο δημοτικό συμβούλιο με τρόπο που συνάδει σε παράταξη της αριστεράς και όχι προφανώς σε παράταξη που προσδοκά να αντλήσει ψηφοφόρους από τον κεντροδεξιό χώρο.
Θυμίζουμε πως ήδη από την παράταξη έχουν αποχωρήσει αφήνοντας αιχμές για την ηγετική της ομάδα οι κύριοι Νίκος Κυρίτσης , Χρήστος Μακρυπούλιας , και Ηρακλής Τσιμέκας κάτι που προφανώς θα βαρύνει αρνητικά την υποψηφιότητα του Θανάση Αθανασίου.
Άλλωστε όλοι γνωρίζουν πως πολλές φορές ο συγχρωτισμός σε βασικά θέματα με τον επικεφαλής μιας παράταξης μπορεί να καταστρέψει κάποιον ιδίως εάν αυτός δεν είναι δημοφιλής στην τοπική κοινωνία.
Εμείς που δεν είχαμε πάρει αρχικώς ξεκάθαρη θέση υπέρ του κ. Ευσταθόπουλου είμαστε πλέον στο πλευρό του αφού τα δύο ικανά στελέχη που θα στηρίξουμε και ενδεχομένως 1-2 ακόμα για τις θέσεις των μελών του Δ.Σ της τοπικής μας οργάνωσης έχουν ήδη πάρει θέση στο πλευρό του.
Καλή επιτυχία λοιπόν του ευχόμαστε και ελπίζουμε όλο και περισσότεροι Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες να βρεθούν στις κάλπες για να αναδείξουν τον πλέον ικανό για τη θέση του προέδρου.
Γιατί προφανώς και η θέση του προέδρου της τοπικής μας , είναι η εικόνα που θα έχει η ΝΔ για εμάς εδώ στην Ηλιούπολη και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δώσουμε θέση στο λαϊκισμό και σε όσους θεωρούν πως χωρίς επιχειρήματα μπορούν να αρθρώσουν πολιτικό λόγο.
Άναρθρες κραυγές , παλινωδίες , μη θέση στα σοβαρά θέματα και κυρίως επιλογές που θα κάνουν την μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη ουρά των κομμουνιστών της πόλης προφανώς και δεν θα μπορούσε να είναι η δική μας ΔΕΞΙΑ επιλογή
Διαβάστε επίσης κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ |
Σ.Μ
ΣΤΑΥΡΟ , ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ 13ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.
"Το ιδεολογικό πλαίσιο της Νέας Δημοκρατίας και της κυβερνητικής πολιτικής είναι η σύζευξη πολιτικού φιλελευθερισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης."
"Επέστρεψαν σπίτι τους παλιοί φίλοι που είχαν απομακρυνθεί -βλέπω αρκετούς ανάμεσά μας σήμερα. Κάποιοι από εκείνους που η κρίση τους κέντρισε με το δηλητήριο του ψέματος. Ήρθαν κοντά μας πολλά ανοιχτά μυαλά, υπεύθυνοι ψηφοφόροι άλλων κομμάτων. Βρήκαν στο πρόγραμμά μας τη μόνη ρεαλιστική απάντηση για την ανάταξη της πατρίδας μας. Είναι στο χέρι μας να τους μετατρέψουμε από περιστασιακούς υποστηρικτές σε σταθερούς συμμάχους. Αυτή η δημιουργική ώσμωση προσώπων και ιδεών έφερε και την εκλογική νίκη, έφερε και την κοινοβουλευτική ισχύ."
".....Και κάτι παραπάνω και ίσως ακόμα πιο σημαντικό: Υπήρξε το πρόκριμα για την επανένωση του ελληνικού λαού, που τόσο ανεύθυνα κάποιοι δίχασαν. Το θεμέλιο της γεφύρωσης ενός κρίσιμου ρήγματος, δεν θα σταματήσω να το λέω: Οι Έλληνες είμαστε λίγοι για να είμαστε χωρισμένοι. Και μας κράτησαν πολύ πίσω για να μην κινηθούμε γρήγορα προς τα εμπρός. Ξεκινάμε, λοιπόν, με όλους και για όλους!"
"Η Νέα Δημοκρατία, άλλωστε, είναι η δύναμη που «ταυτίζει το έθνος με τον λαό, την πατρίδα με τους ανθρώπους, την πρόοδο με το κοινό αγαθό και την πολιτική ελευθερία με την έννομο τάξη και την κοινωνική δικαιοσύνη». Αυτά τα λόγια της Ιδρυτικής μας Διακήρυξης του 1974, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ισχύουν απόλυτα και σήμερα. Αναρωτιέμαι πόσα κόμματα άραγε μπορούν να ανατρέξουν στις ιδρυτικές τους διακηρύξεις και να διαπιστώσουν αν εξακολουθούν και σήμερα να παραμένουν επίκαιρες.
"Όπως ισχύει, όμως, και η δυναμική τους εξέλιξη σε διάλογο με την κοινωνία και με τα νέα δεδομένα. Κάτι που πιστοποιείται από μία ακόμη παρακαταθήκη του ιδρυτή μας: «Η Ν.Δ υπηρετεί τα συμφέροντα του Έθνους πέρα και πάνω από τις παραπλανητικές ετικέτες της Δεξιάς, του Κέντρου και της Αριστεράς».
"Ακριβώς αυτός ο ιδεολογικός πυρήνας με τα δύο του συστατικά -την ατομική ελευθερία, από τη μία και την κοινωνική φροντίδα, από την άλλη- είναι που τροφοδοτεί την διαρκή μας ανανέωση. Κυρίως, όμως, μας επιτρέπει να κρατάμε σταθερή την πορεία μας σε έναν κόσμο που δεν ζει, πια, με τις μεγάλες δογματικές «βεβαιότητες» του παρελθόντος."
"Αυτά τα διλήμματα είναι ψευδεπίγραφα και ανεπίκαιρα. Μας κρατούν δεμένους στα παλιά λόγια και τα έργα του παρελθόντος. Και αποφεύγοντας να αντιμετωπίσουμε το σήμερα, χάνουμε τη θέση μας και την πυξίδα μας στον κόσμο. Χάνουμε πλούτο και ισχύ. Ένας τρόπος υπάρχει για να είμαστε ισότιμο μέρος σε αυτό νέο κόσμο.
"Η πεποίθηση ότι κανείς δεν έχει μονοπώλιο στις ιδέες, στην αλήθεια, στην κοινωνική ευαισθησία, στην ηθική, στον πατριωτισμό. Ο δρόμος για την ανόρθωση είναι η προσέγγιση, ο συγκερασμός, η σύνθεση. Θα συγκρουόμαστε, όποτε μπορούμε, όμως, θα συμβιβαστούμε παραγωγικά. Θα τα βρίσκουμε, όποτε αυτό είναι εφικτό. Αυτό είναι το μέτρο. Θα διαφωνούμε, όχι για να διαφωνούμε, αλλά για να συνθέτουμε, να συναινούμε για να προχωρήσουμε. Αυτό είναι Δημοκρατία.
Το «ή εμείς ή αυτοί» είναι η Ελλάδα της κρίσης. Οι πολλοί και οι λίγοι, είναι η Ελλάδα του αυταρχισμού. Γιατί χωρίζει χωρίς να ορίζει, γιατί κάνει τις διαφορές τροχοπέδη και τη νίκη του ενός την ήττα του άλλου.
Όλοι μαζί μπορούμε, είναι η δική μας πρόταση, Ελλάδα όλων των Ελλήνων. Ελλάδα χωρίς καμία εξαίρεση. Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε, ευθύνη μου είναι να είμαι Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων και όχι μόνο αυτών που μας ψήφισαν. Οι διαφορές μας, όμως ταυτόχρονα, είναι και ο πλούτος μας. Οι συγκρούσεις είναι το πάθος για το κοινό καλό."
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Είναι αλήθεια ότι στην Ελλάδα ο πολιτικός φιλελευθερισμός βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα παράδοξο. Για τα νέα παιδιά που είναι μαζί μας και που μελετούν την Ιστορία θέλω να τους θυμίσω ότι, ενώ στην Ιστορία μας υπήρξε πάντα ο πολιτικός φιλελευθερισμός το βασικό όχημα του εκδημοκρατισμού και του εκσυγχρονισμού της χώρας, στα χρόνια της Μεταπολίτευσης παρεξηγήθηκε και λοιδορήθηκε. Ύπουλα και συνειδητά, ταυτίστηκε με τον οικονομικό νεοφιλελευθερισμό. Κι έτσι στην Ελλάδα βρέθηκε σε αμηχανία, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη επιβαλλόταν ως το αδιαμφισβήτητο πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο για κάθε πρόοδο. Είναι και αυτή μία αντίφαση που βρίσκει τη λύση της ετεροχρονισμένα.
Και όμως, στην Ελλάδα υπάρχει ένας βασικός ιδεολογικός κορμός ο οποίος χαρακτήρισε την φιλελεύθερη μεταρρύθμιση σε όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα. Από τον Ελευθέριο Βενιζέλο μέχρι τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη μέχρι τον Κώστα Καραμανλή και τον Αντώνη Σαμαρά. Η ύπαρξη αυτού του κορμού ήταν κι ένας από τους λόγους για τους οποίους ο πολιτικός μας χώρος άντεξε, τελικά, στη διάρκεια της κρίσης.
Γιατί αυτές οι αξίες σηματοδότησαν τρεις μεγάλες σταθερές, που δεν διαπραγματεύθηκε ποτέ η παράταξή μας: Ανάπτυξη, Δημοκρατία και Ευρώπη. Κι όταν αυτές οι σταθερές αμφισβητήθηκαν από τον λαϊκισμό, τότε μετατράπηκαν σε πόλο συσπείρωσης και ευρύτερων πολιτικών και κοινωνικών ομάδων.
"Σκεφτείτε ότι δύο μεγάλες μεταρρυθμίσεις του 20ου αιώνα παραμένουν σταθμοί της φιλελεύθερης αντίληψης στη χώρα. Οι αρχές του Συντάγματος του 1911 και του 1975. Γιατί αν και σε διαφορετικό πολιτικό και κοινωνικό τοπίο, αμφότερες είχαν δύο κομβικούς στόχους.
O Ελευθέριος Βενιζέλος φρόντισε για τη συγκρότηση ενός ισχυρού κράτους, ικανού να εγγυηθεί την οικονομική και κοινωνική άνοδο, και συνεπώς την ομαλή εξέλιξη της δημοκρατίας. Ενώ ο Κωνσταντίνος Καραμανλής πρόσφερε το αντίβαρο του ισχυρού πολίτη. Που αυτεξούσιος και μορφωμένος, θα μπορεί να δημιουργεί, που θα αντιστέκεται στην τυχόν αυθαιρεσία του κράτους."
"Δεν επιμένω τυχαία σε αυτή μου την ομιλία στον πυρήνα της ιδεολογίας μας. Το κάνω γιατί το Συνέδριό μας είναι συνέδριο προβληματισμού. Αλλά γιατί όλες αυτές οι σκέψεις αφορούν τελικά τον καθημερινό πολιτικό μας αγώνα. Επενδύουν τα μέτρα που λαμβάνουμε ως κυβέρνηση. Κι αποτελούν επιχειρήματα με τα οποία εμβολιάζουμε την κοινωνία ως σύγχρονο, φιλελεύθερο κόμμα. Εκεί που οι φθαρμένες ιδεολογίες βλέπουν θολές κοινότητες, εμείς βλέπουμε αυτόνομες προσωπικότητες. Γι’ αυτό, άλλωστε, και επιλέγουμε τον προσδιορισμό του «πολίτη» αντί του απρόσωπου «λαού». "
"Εχω, άλλωστε, μιλήσει για την σύζευξη ελευθερίας και αλληλεγγύης. Και εδώ θα μου επιτρέψετε ένα ακόμη δάνειο: «Αυθεντική δημοκρατική πολιτική στον καιρό μας είναι εκείνη που αποβλέπει, ειλικρινά και σταθερά, στην όσο το δυνατόν ευρύτερη και δικαιότερη κατανομή του εθνικού εισοδήματος, στην ολοένα μεγαλύτερη εξύψωση του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου όλων. Δηλαδή, στην οικονομική και κοινωνική Δημοκρατία ως απαραίτητο συμπλήρωμα της πολιτικής Δημοκρατίας».
Ο επιφανέστερος, ίσως, υπερασπιστής του φιλελευθερισμού στη χώρα μας, ο Γιώργος Θεοτοκάς, μετά την εμπειρία του Εμφυλίου πολέμου, το 1954, θα προσθέσει και την κοινωνική αλληλεγγύη στην φαρέτρα της ιδεολογίας του. Είναι η πρώτη φορά που την περιλαμβάνει, ως εισήγηση, σε πολιτικό του κείμενο. Και δείχνει, ακριβώς, την εξέλιξη της φιλελεύθερης σκέψης. Σήμερα -το 2019- δεν θα άλλαζα τίποτα από τα λόγια αυτά του Γιώργου Θεοτοκά."
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ
ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ (Ευχαριστώ για την φιλοξενία στο blog και συγγνώμη αν τυχόν κούρασα με το μακροσκελές σχόλιο, έχουν μεγάλη σημασία τα λόγια του προέδρου του κόμματος της Ν.Δ)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το Μεταναστευτικό, ωστόσο, αξίζει μια σύντομη ειδική αναφορά......Πρέπει να πω, όμως, ότι το πρόβλημα αυτό ήλθε για να μείνει. Γι’ αυτό και όλοι πρέπει να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, μοιραζόμενοι αναλογικά ένα βάρος που σηκώνει ολόκληρη η χώρα. Εκεί θα δοκιμαστεί η υπευθυνότητα, αλλά και η ανθρωπιά της κοινωνίας μας."
"Μάθαμε ότι τα ρήγματα γεφυρώνονται με ρήξεις. Ρήξεις που είναι αναγκαίες και έχουν βαλτώσει εδώ και χρόνια. Ρήξεις που μοιάζει ή μπορεί να μοιάζει ότι έχουν βραχυπρόθεσμο κόστος, αμφίβολο είναι και αυτό, αλλά είναι βέβαιο ότι θα φέρουν μόνο κέρδη μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Και μάθαμε, ναι, πως πρέπει και τις στιγμές της μεγάλης πόλωσης, να ακούμε και να σεβόμαστε τους πολιτικούς αντιπάλους μας. Στη δική τους κριτική, όσο άγρια κι αν είναι η πολιτική αντιπαράθεση, μπορεί να βρούμε και εκεί αλήθειες που έχουν να κάνουν με τις αδυναμίες και τα λάθη μας.
Ο πολιτικός πολιτισμός χάθηκε στα χρόνια της κρίσης και πρέπει να τον επαναφέρουμε. Ξέρουμε από τους αρχαίους προγόνους μας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ αυτό που είπε ο Αγάθων. Τρία πράγματα πρέπει να θυμούνται όσοι άρχουν, όσοι κυβερνούν. Πρώτον ότι άρχουν επί ανθρώπων, δεύτερον ότι άρχουν σύμφωνα με τους νόμους. Και τρίτον –και κυριότερο- ότι δεν άρχουν για πάντα. Αυτές είναι οι αρχές που μας οδηγούν."
"Και εμείς μάθαμε από τα λάθη μας. Μάθαμε ότι δεν μπορούμε να πολιτευόμαστε με υποσχέσεις και μισές αλήθειες. Μάθαμε ότι το κράτος δεν είναι λάφυρο. Μάθαμε ότι δεν μπορούμε να ζητάμε την ψήφο των πολιτών αντιμετωπίζοντάς τους ως πελάτες και προσφέροντάς τους μικροανταλλάγματα για να εξασφαλίζουμε την παραμονή μας στην εξουσία. Μάθαμε και εμείς ότι η εξουσία φθείρει, ότι στην ακραία πόλωση η αξιοκρατία καταλύεται, η αδικία και η διαφθορά ευδοκιμούν. Μάθαμε ότι ο διχασμός της κοινωνίας είναι αδιέξοδος. Μάθαμε ότι οι πολίτες έχουν περισσότερη κρίση από όσο νομίζουν οι στενοί κομματικοί μηχανισμοί. Ότι αξιολογούν, ζυγίζουν και τιμωρούν την αλαζονεία, την ανικανότητα και την υστεροβουλία. Μάθαμε ότι οι πολίτες αντιλαμβάνονται τον πολιτικό χρόνο διαφορετικά από ό,τι το πολιτικό σύστημα. Απαιτούν λύσεις άμεσα, έχουν, όμως, και τη σοφία να περιμένουν να αποδώσουν αυτές οι λύσεις."
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ή ΝΑ ΤΗ ΘΥΜΗΘΕΙ ΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.
https://nd.gr/omilia-toy-prothypoyrgoy-kai-proedroy-tis-neas-dimokratias-k-kyriakoy-mitsotaki-sto-13o-synedrio-tis
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΣΠΑΖΩΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ,ΑΣ ΘΕΣΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Τ.Ο ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΤΗΝ ΤΥΠΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΟΙ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΠΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΤΥΡΟΠΙΤΑ Ή ΤΗ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΤΟΥΣ.
Καλές οι προσωπικές απόψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη προφανώς και η ΝΔ θα παραμείνει και μετά το σύντομο πέρασμά του από την ηγεσία του κόμματος. Η ΝΔ προφανώς έχει ως μεγάλο κόμμα και άλλες τάσεις άρα και όσοι δεν συμφωνούν σε ΤΙΠΟΤΑ από αυτά μπορούν να συμμετάσχουν . Άλλωστε και στο εξωτερικό άλλο το συντηρητικό κόμμα της Θάτσερ και άλλο του Μπόρις Τζόνσον. Αναζητώντας ο κ. Μητσοτάκης τις διαχωριστικές γραμμές αριστεράς και δεξιάς ας ανατρέξει σε δηλώσεις προηγούμενων προέδρων της ΝΔ που προφανώς και οι σύζυγοί τους δεν είχαν offshore εταιρίες όπως η δική. Δεν χρειάζεται λοιπόν να συμφωνεί ουδείς με τον πρόεδρο της ΝΔ που μετεκλογικά ανακάλυψε πως τελικά τους μετανάστες δεν τους έφερνε ο ΣΥΡΙΖΑ και πως στο ύπατο αξίωμα έπρεπε να αναδειχθεί μια γυναίκα που ανήκει στο χώρο της αριστεράς . Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ήδη αρχίσει να συμπληρώνει ένα θολό παζλ που γρήγορα θα αποδοκιμαστεί από όσους θέλουν τις διαχωριστικές γραμμές και ευτυχώς είναι οι περισσότεροι παγκοσμίως. Ανάλογες λογικές προσπάθησε να περάσει και ο πατέρας του που έμεινε μόλις 3 χρόνια στην Εξουσία και μετά από αυτόν η ΝΔ έκανε να δει κυβέρνηση επί 10 ολόκληρα χρόνια. Άρα επειδή με 12 ευρώ ψηφίζουν όλοι μπορούν να γραφούν όλο και πιο πολλοί αμφισβητώντας στην πράξη την μετατροπή του κόμματος σε θολό ΠΟΤΑΜΙ. Προφανώς και μια τέτοια ομιλία δεν φανατίζει κανέναν και προφανώς χωρίς χρώμα μένεις σύντομα και χωρίς κόμμα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.Μ
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2011 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ:
"Πρόβαλαν το βίντεο μιας διαδήλωσης σε δύο μεγάλες ομάδες ατόμων. Ενώ όμως οι δύο ομάδες είδαν το ίδιο ακριβώς βίντεο, αυτό που «είδε» η κάθε ομάδα ήταν τελικώς πολύ διαφορετικό. Το πείραμα ήταν πιο πολύπλοκο αλλά θα το απλοποιήσω εδώ για να γίνει κατανοητό. Το βίντεο δεν είχε ήχο και η εικόνα είχε γίνει αντικείμενο επεξεργασίας για να μη διακρίνεται το ζήτημα της διαδήλωσης. Στην πρώτη ομάδα (ας την πούμε Α), η ερευνητική ομάδα έδωσε την εξής πληροφορία: Αυτοί που διαδηλώνουν είναι μέλη μιας αριστερής οργάνωσης. Στη δεύτερη ομάδα (ας την πούμε Β) έδωσε εντελώς αντίθετη πληροφορία: Αυτοί που διαδηλώνουν είναι μέλη μιας δεξιάς οργάνωσης.
Και στις δύο ομάδες υπήρχαν αριστεροί και δεξιοί. Οπως φαντάζεστε αντιμετώπισαν τις σκηνές που είδαν με πολύ διαφορετικό τρόπο. Ομως συνέβη κάτι ακόμα πιο παράδοξο. Οι δεξιοί της πρώτης ομάδας (Α), νομίζοντας ότι βλέπουν αριστερούς να διαδηλώνουν, τους χαρακτήρισαν βίαιους και επιθετικούς απέναντι στην αστυνομία και τους παριστάμενους πεζούς. Οι αριστεροί αντίθετα θεώρησαν ότι οι διαδηλωτές συμπεριφέρθηκαν άψογα αλλά τους προκάλεσε η αστυνομία, ότι ήταν φιλειρηνικοί και συγκρατημένοι, δεν ενόχλησαν κανέναν από τους πεζούς.
Αντίστροφα, οι αριστεροί της δεύτερης ομάδας (Β), νομίζοντας ότι βλέπουν δεξιούς να διαδηλώνουν, τους χαρακτήρισαν βίαιους και επιθετικούς. Οι δεξιοί αντίθετα θεώρησαν ότι οι διαδηλωτές συμπεριφέρθηκαν άψογα αλλά τους προκάλεσε η αστυνομία. Ετσι οι δεξιοί της ομάδας Α και οι αριστεροί της ομάδας Β «είδαν» κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που «είδαν» οι αριστεροί της ομάδας Α και οι δεξιοί της ομάδας Β. Διότι δεν έβλεπαν με τα μάτια τους αλλά με τις προκαταλήψεις τους.
Το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό. Αντρες και γυναίκες, λευκοί και Αφροαμερικανοί, περισσότερο και λιγότερο μορφωμένοι, πλούσιοι και φτωχοί, νέοι και ηλικιωμένοι. Σε κάθε περίπτωση οι προκαταλήψεις προκαθόρισαν την αντίληψη.
ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΟΦΑΝΕΣ. ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΟΝΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΥΦΛΩΝΕΙ.
ΟΣΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ , ΤΟ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ "ΤΥΦΛΩΣΗ" ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.ΟΜΩΣ Η Ν.Δ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ , ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΚΟΥ$ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΝΕΜΟΝΤΑΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΗ , ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΤΤΟΥΝ.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ.
ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ. ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ , ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ , ΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΜΕ ΡΕΑΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.
ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ , Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΥΝ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ,ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗ Ν.Δ.
Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟ.