Σελίδες

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Άλλα 2.274 ευρώ για προβολές δράσεων του δήμου μας σε ΜΜΕ


Με τόσα λίγα λεφτά που δίνουν θεωρούμε πως δύσκολα θα βρουν πληκτρολόγια ή εφημερίδες να δημοσιεύσουν τις απόψεις τους . Όπως και οι προηγούμενες διοικήσεις έτσι και αυτή θεωρεί πως θα "βουλώσει στόματα" με το έργο της κάτι όμως που δεν είναι ορατό στους πολλούς μέχρι σήμερα.



Ψάχνοντας κανείς στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ αναζητώντας αντίστοιχες δαπάνες δημάρχων που εκλέχθηκαν από τον πρώτο γύρο στις πρόσφατες δημοτικές  εκλογές και αθροίζοντας τα ποσά που φαίνονται εύκολα αντιλαμβάνεται πως διαμορφώνεται η κοινή γνώμη και πως "χτίζονται" οι διοικήσεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που είναι και  ο πρωταθλητής στη διαφθορά. 

Εδώ παλεύουν ακόμα δίνοντας ακόμα 20.000 ευρώ για ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο που δεν ακούει κανείς και με έναν δήμαρχο που δεν βγαίνει ποτέ σε κανένα ραδιόφωνο πανελλαδικής εμβέλειας.

Επικοινωνιακά ό,τι τους κάνει το facebook και η εταιρία του Μιχάλη Πετιχάκη που προφανώς και δεν μπορεί να καλύψει το επικοινωνιακό κενό αφού όλοι βλέπουν πως σε εκδηλώσεις σημαντικές για την εικόνα του δήμου μας δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός με αποτέλεσμα όποιος δεν έχει facebook να μην μαθαίνει τίποτα για την πόλη μας.

Το καλό για την "νέα" διοίκηση είναι ό,τι ουδείς από την αντιπολίτευση δεν έχει προβολή σε ΜΜΕ που κατά παράδοση στηρίζουν τη ΝΔ και έτσι η προβληματική εικόνα της και ο πρώην δήμαρχος που είχε αναπτύξει μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησης με τα κοινά κάποιες σχέσεις έχει όπως όλα δείχνουν αποσυρθεί από το προσκήνιο.

Ελπίζουμε τα 1500 ευρώ που θα δώσουν για αναμόρφωση του site του δήμου μας να πιάσουν τόπο γιατί οι δήμαρχοι άλλων δήμων που δεν τους νοιάζει το site του δήμου τους βγαίνουν τουλάχιστον τέσσερις φορές το μήνα σε ραδιόφωνα πανελλαδικής εμβέλειας ή τηλεοπτικούς σταθμούς. 

Γενικά πάντως και επειδή αυτά τα έξοδα περνάνε "αέρα" από τις οικονομικές επιτροπές αφού η αντιπολίτευση προφανώς και αγνοεί καν τι είναι αυτά να τους πούμε πως δίνοντας ψίχουλα δεν θα πετύχουν και πολλά πράγματα όπως δεν πέτυχε και η προηγούμενη διοίκηση αφού προφανώς ήταν της θεωρίας πως το καλό έργο δεν χρειάζεται να προβάλλεται. 

Και το καλό και το κακό χρειάζεται προβολή από την οποία ουδείς έχασε ό,τι και εάν λένε όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν για την προβολή των δράσεών τους θεωρώντας προφανώς πως ιδιωτικά ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να ασχολούνται για να τους διασφαλίζουν τους δικούς τους μισθούς και όλα τα άλλα που ο νόμος του Ευάγγελου Βενιζέλου δεν μας αφήνει να παρουσιάσουμε στους πολλούς που και τα ξέρουν και τα στηρίζουν!

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου