Μόλις δύο τοπικά ΜΜΕ κάλυψαν την χθεσινή εκδήλωση στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασης που είχε όπως μάθαμε κεντρικό της σύνθημα το "Να τελειώνουμε με τις Αυθαιρεσίες στον Υμηττό"
Εμείς δεν πήγαμε γιατί η συγκεκριμένη Κίνηση έχει αριστερό πρόσημο, χρησιμοποιεί ακραίους χαρακτηρισμούς για ιερείς και γενικά τους θεωρούμε υποκριτές!
Όλα τα άλλα ΜΜΕ όμως που ανέδειξαν τις αυθαιρεσίες και οδήγησαν τον κ. Χατζηδάκη σε ακόμα μία περήφανη ΝΙΚΗ αφού ως "ουρά" του ακολούθησαν και οι 40 δημοτικοί σύμβουλοι μαζί του κακώς δεν πήγαν.Πήγαν μόνο δύο αλλά όφειλαν να πάνε όλοι οι οπαδοί της "νομιμότητας"
Πλην του Χρήστου Καλαρρύτη που δεν "τσίμπησε" στη "νομιμότητα" όλοι οι άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι έκαναν ένα λάθος που θα πληρωθεί από τους πιστούς στις κάλπες του 2023.
Εάν και δήλωσε ΠΑΡΩΝ ο Θάνος Κατσώνης ένα ρεπορτάζ δεν μας έστειλε ο Σόφης εντάξει δεν το έχει |
Για εμάς η αξιοποίηση του Υμηττού προϋποθέτει και το πέσιμο τσιμέντου και προφανώς δεν θεωρούμε έναν ναό μέσα στο δάσος πρόβλημα. Όπως προφανώς και το ΚΥΤ πρέπει να μεταφερθεί πολύ πιο μέσα σε αυτό και να δημιουργηθεί ζώνη ασφαλείας γύρω του αλλιώς δεν θα υπάρχει ούτε φως στα σπίτια μας ούτε δάσος.
Πως κόλλησαν τα σπίτια δίπλα στο ΚΥΤ ας σας εξηγήσουν όσοι άφησαν τις αυθαιρεσίες εισπράττοντας πρόστιμα νομιμοποίησης.
Θεωρούμε πως οι οικολογικές τους ευαισθησίες δεν θα περιορίζονται μόνο σε ναούς αλλά και στα άλλα χτίσματα και προφανώς για εμάς το να ισοπεδωθεί όλη η περιοχή των Αστυνομικών θα ήταν πρόβλημα για τους κατοίκους που τώρα το παίζουν οικολόγοι και όχι για εμάς.
Εμείς δεχόμαστε ακόμα και να γκρεμιστεί ο ναός εάν παράλληλα γκρεμιστούν όλες οι αυθαίρετες κατασκευές μέσα στη Β' ΖΩΝΗ ΥΜΗΤΤΟΥ.
Βέβαια επειδή δάσος ήταν και η Αγία Μαρίνα θα πρέπει να απαντήσουμε στο βασικό ερώτημα εάν είμαστε διατεθειμένοι να πάρουμε τα βουνά ή να διαμορφώσουμε χώρους πρασίνου μέσα στον αστικό ιστό και να κάνουμε προσβάσιμο και το δάσος!
Η πόλη μας είναι χτισμένη στους πρόποδες του Υμηττού που συρρικνώθηκε προφανώς για να μας "φιλοξενήσει" και εάν τώρα κάποιοι τάχα αδαείς διερωτώνται γιατί έγινε αυτό είναι απορίας άξιο.
Άλλωστε η παρουσία του κ.. Πατσαβού στη χθεσινή εκδήλωση και του κ. Τασούλα είναι αρκετή για εμάς για να δούμε το κοινό αυτής της εκδήλωσης. Πήγαν βέβαια και οι Χρήστος Κοκοτίνης (για να του φύγουν όσοι απέμειναν ) ο κ. Μανιάτης που δεν πρόκειται να ξαναδεί δημοτικό συμβούλιο αφού τα έβαλε και με την Εκκλησία . Και ο Αντιδήμαρχος Απόστολος Στασινόπουλος για να εκθέσει την διοίκηση που προφανώς κρατώντας τον ένα χρόνο ακόμα σε θέση Αντιδημάρχου ό,τι κερδίζει από αλλού θα το χάνει από τις γκάφες του.
Ό,τι έχει απομείνει ως δάσος πάνω από την πόλη μας θα συντηρηθεί μόνο εάν υπάρχει πρόσβαση στο δάσος και υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα αλλιώς το δάσος θα καίγεται και κανέναν δεν θα νοιάζει.
Δεν υπάρχουν ούτε δρόμοι να φτάσουν μου έλεγαν οι πυροσβέστες αλλά κάποιοι ακόμα θεωρούν πως ο Υμηττός πρέπει να παραμείνει ζούγκλα για να έχουν αυτοί πολιτικό λόγο.
Στο πλευρό τους και οι δημοτικές παρατάξεις της πόλης που ως μη όφειλαν τα έβαλαν με τη δημιουργία ενός ναού.
Δεν χρειάζεται λέει και ο ιερέας της Αγίας Μαρίνας και παραπονείται που δεν έχει προσωπικό η Εκκλησία για να λειτουργήσει τις ελάχιστες ενορίες (κατά την δική μας άποψη) για μια πόλη 150.000 κατοίκων.
Εάν εκκλησιάζονταν έστω και οι μισοί κάτοικοι θα χρειαζόμασταν άλλες τόσες αλλά δόξα το Θεό!! ή μάλλον παρουσία τόσων ΑΘΕΩΝ από αυτούς Κυριακή στην Εκκλησία πάει μόλις ένα 10% με 15%.
Οι υπόλοιποι "πιστοί" όπως και εγώ περιμένουμε να εκκλησιαστούμε μερικές φορές το χρόνο και όχι κάθε Κυριακή όπως επιτάσσει η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ του να ανήκεις σε μια ζώσα Εκκλησία και να μην την θυμάσαι κάθε φορά που θα γίνει η "στραβή".
Δεν ξέρω να σας πω εάν είχαν κόσμο θα βγάλουν φαντάζομαι κάποια ανακοίνωση και θα δούμε και καμία φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να μας ενημερώσουν και εάν πήγε έστω και ένας δημοτικός σύμβουλος από τους 40 που τάχθηκαν ως μη όφειλαν στο πλευρό της "νομιμότητας".
Μιας "νομιμότητας" που ξεχωρίζει τα τσιμέντα που πέφτουν στον Υμηττό σε δημόσια και ιδιωτικά . "Αγιοποιεί" ή δεν βλέπει τα δημόσια και εξαντλεί την "νομιμότητά" της στα ιδιωτικά ή για να ακριβολογώ σε όσα έχουν να κάνουν με ναούς και Εκκλησία.
Όνειδος για μένα και η στάση που τήρησαν κληρικοί άλλων Ενοριών και που δικαιώνουν απόλυτα την αποχή μου από χώρους όπου θέλουν να μας κατηχήσουν άνθρωποι που οι ίδιοι δεν έχουν ούτε ΙΕΡΟ ούτε ΟΣΙΟ.
Ένας ιερέας αντέδρασε και οι λοιποί περιμένουν να τα έχουν καλά με όλους μέχρι την επόμενη χρηματοδότησή τους από δημοτικές αρχές αλλά και κράτος.
Το θέμα της Εκκλησίας έχει για εμάς κλείσει τα επόμενα χρόνια δεν θα γίνει και όσοι ονειρεύονται θυρανοίξια μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί πως για να γίνει αυτό χρειάζεται ΠΟΛΙΤΙΚΗ βούληση από την κυβέρνηση της ΝΔ που έχει την ευθύνη για νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα μπορέσουν να ξεμπλοκάρουν την νομιμοποίηση ενός αυθαίρετου και με την ΒΟΥΛΑ της Πολεοδομίας κτίσματος!
Εμάς μας παραπέμπουν όσους ρωτήσαμε για τα μέσα του 2022 όταν ετοιμάζουν μια συνολική ρύθμιση για τις εργασίες στη Β' ΖΩΝΗ Υμηττού που προφανώς και δεν ξέρουμε εάν θα περιλαμβάνει το εν λόγω κτίσμα αφού δεν έχει καν άδεια από την Ναοδομία . Η υπάρχουσα αφορά συντήρηση του υπάρχοντος ναού και όχι την δημιουργία μεγαλύτερου.
Άρα τώρα που όλοι γνωρίζουν πως ο ναός θα καθυστερήσει να γίνει βγήκαν να υπερασπίσουν για να μην κατεδαφιστεί και δεν έχουν που να κρυφτούν από τους χριστιανούς που μπορεί να τρώνε σανό ως "πρόβατα" του Κυρίου αλλά τις μπουλντόζες θα τις καταλάβουν από τον θόρυβο!
Μπουλντόζες που άμα έμπαιναν θα έφερναν σε ακόμα πιο δύσκολη θέση όσους ψήφισαν "νομιμότητα" και τρέχουν στις Εκκλησίες προεκλογικά για να μαζέψουν ψήφους. Κάποιοι ΄μάλιστα είναι τόσο λαϊκιστές που αλλάζουν άποψη ανάλογα με το ακροατήριο που απευθύνονται.
Ανδρέας Αθανασίου μια ΦΩΝΗ λογικής που προφανώς και δεν έπρεπε να παραβρεθεί σε μια εκδήλωση που την υποτιμά |
Μόνη αντίθετη ΦΩΝΗ ο κ. Αθανασίου που από την παράταξη "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" πήγε με δική του πρωτοβουλία και όχι ως εκπρόσωπος της παράταξης να ακούσει τις αιτιάσεις των αριστερών για την αξιοποίηση του Υμηττού. Και να πει την δική του γνώμη για το θέμα.
Ποια ΜΜΕ πήγαν
Και ο Άγγελος Κάνδηλας και ο Γιάννης Καραμαγκάλης έδωσαν το παρών και επειδή άργησαν να ανεβάσουν κάτι γράψαμε όσα μας μεταφέρθηκαν από εκεί αφού προφανώς και δεν δώσαμε το παρών! Αυτό θα έλειπε κιόλας να πάμε .... για να καλύψουμε τις εκδηλώσεις όσων θέλουν να γκρεμιστεί μια Εκκλησία!
Προφανώς και ο "πληροφοριοδότης" μας που ήταν και η μοναδική αντίθετη άποψη δεν αντιλήφθηκε τους ρεπόρτερ. Έτσι στο αρχικό μας "ρεπορτάζ" που έγινε εξ αποστάσεως δεν αναφέραμε τις σημαντικές παρουσίες των Στασινόπουλου, Κοκοτίνη, Μανιάτη αδικώντας τους κατάφορα αφού θέλουν να γκρεμιστεί ο αυθαίρετος ναός και να μείνει μόνο το παλιό ξωκλήσι του Προφήτη Ηλία.
Κάποιοι άλλοι επικεφαλείς που κρύβονται πρέπει να αποφασίσουν ένα θέλουν ακόμα έναν ναό στην πόλη ή όχι. Ή για να μην πουν πως τους αδικούμε εάν θέλουν τον νέο Προφήτη Ηλία μέσα στη Β' ΖΩΝΗ ΥΜΗΤΤΟΥ ή εμμένουν στα περί "νομιμότητας" που ψήφισαν στο δημοτικό συμβούλιο.
Και μιλάω για τα πολιτικά πρόσωπα που θα κριθούν για την παρουσία τους και όχι για τα ΜΜΕ που κρίνονται έτσι και αλλιώς καθημερινά από τους αναγνώστες τους.
Σ.Μ
Κυρίες & Κύριοι είναι κατά την γνώμη μου μεγάλο λάθος οι θέσεις μερικών κάτοικων της πόλης μας κατά της ανακατασκευής του Ναού του προφήτη Ηλία . Δεν διστάζω δε να πω ότι και η Μητρόπολη Αθηνών σφάλει αν συμφωνεί με τους αντιτιθεμένους, ίσως να έχει παραπληροφόρηση. Τους λογούς τους έχω εκθέσει ξανά & ξανά, Ένας χώρος λατρείας δεν είναι στολίδι του δάσους οι πιστοί δεν χωρούν στο οικοδόμημα που υπαρχή & για την Ορθοδοξία είναι κυρίαρχοι και δεν ( μαντρώνονται όπου θέλουν άλλοι) Σε κάθε περίπτωση η αρχαιολογική υπηρεσία μπορεί να σας βεβαίωση ότι το πρόχειρο αυτό κατασκεύασμα το πολύ του 1930-35 κατασκευασμένο από πρόχειρα υλικά ακόμα με τσιμεντόλιθους & σκέπη από αμιαντοτσιμεντο και ένα σωρό νοβοπάν κλπ δεν έχει λόγο αρχαιολογικής προστασίας Το δασαρχείο και όλες οι άλλες αρχές του κράτους( πολύ νεωτέρες της εκκλησιάς μας που πολεμήθηκε από την βαυαροκρατία και πολλούς άλλους)δεν έχουν λόγο να δυσανασχετούν γιατί δεν καταστράφηκε ούτε ραδίκι. Κάθε υπεύθυνος νοικοκύρης πατέρας έχει το δικαίωμα να αναμορφώνει το σπίτι των παιδιών του ....Παρακαλώ τους υπευθύνους της πόλης μας να μην παρασύρονται από τον όχλο των συμπολιτών(Το πολύ 100) που για λογούς πολλούς και διάφορους κατά βάση παραλόγους( κατά την γνώμη μου ίσως γιατί πάνε την εκκλησία μόνο τα Χριστούγεννα και το Πάσχα) Τέλος έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μέσα στην πανέμορφη φύση ένα εξ ισου πανέμορφο νέο μνημείο λατρείας για μας και τις επόμενες γενναίες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Αθανάσιου
Πτυχιούχος πανεπιστήμιων Πειραιώς Παντείου & Αθηνών Οικονομολόγος Μαρκετερ Πολίτικος επιστήμων & θεολόγος