Σελίδες

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

Κυκλοφοριακό χάος σε όλη την πόλη και ακόμα ένα τροχαίο ατύχημα

Η φωτογραφία "εκλάπη" από το ilioupolinews.gr 
Τόσες διοικήσεις έχουν περάσει αλλά ήταν όλες για να διεκδικούν τα ακίνητα των Νασταίων. Για το κυκλοφοριακό ακούγαμε μόνο να μην ΓΙΝΕΙ δρόμος και χαθεί το δάσος, αυτό δηλαδή που επί Βαλασόπουλου κάηκε αφού όπου δεν υπάρχει ΤΣΙΜΕΝΤΟ και επένδυση οι πυρκαγιές μπαίνουν και πιο εύκολα και κανέναν δεν νοιάζει άλλωστε εάν δεν κινδυνεύουν περιουσίες! 


Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ αλλά προφανώς ουδείς θέλει να δει το αυτονόητο. Και αυτό είναι πως η πόλη δεν αντέχει να κόβεται στα δύο από την Κατεχάκη και πως εάν  και εφόσον ξεκινήσει η επένδυση στο Ελληνικό ένα καζίνο δηλαδή και μερικά εμπορικά μαγαζιά ( για να μην γελιόμαστε) στην πόλη μας θα επικρατήσει όπως έχει αρχίσει και είναι έντονο τα τελευταία χρόνια κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Όπως διαβάσαμε λοιπόν στο site ilioupolinews.gr του Γιάννη Καραμαγκάλη τροχαίο με τραυματισμό είχαμε πριν μερικές ώρες στη Λεωφόρο Μαρίνου Αντύπα . Διαβάστε εδώ σχετικά.

Το θέμα προβάλλουμε έντονα το τελευταίο διάστημα γιατί είναι ζωτικής σημασίας για την πόλη μας. Το έχουν αντιληφθεί φαντάζομαι και όλες οι διοικήσεις που αντιδρούσαν και δεν προχώρησαν εδώ και δεκαετίες σε ένα δρόμο περιφερειακό πάνω από τα όρια του δήμου μας σε αυτό που κάποιοι βλέπουν ως δάσος αλλά δεν έχει απομείνει καθόλου πράσινο και είναι εμφανές εάν κάποιος προσεγγίσει το σημείο.

Μισή λύση θα είναι η Αστική Σήραγγα και προφανώς όπως μας αποκάλυψε ο συνδημότης μας Αλέξης Σπυρόπουλος όλα τα φορτηγά θα εξακολουθήσουν να διασχίζουν την πόλη μας αφού στην Αστική Σήραγγα δεν θα μπορούν να πατήσουν!

Άρα όσο ακόμα είναι καιρός ας κινηθούν οι αρμόδιοι και ας αφήσουν τα καρναβάλια και τις φανφάρες αφού παραμένουμε ΒΡΩΜΙΚΗ και ΣΚΟΤΕΙΝΗ πόλη και σε λίγο θα περνάνε από εδώ χιλιάδες φορτηγά για να πάνε στο Ελληνικό που θα γίνει το καζίνο , ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο και κάποια εμπορικά μαγαζιά που θα κλείσουν τα δικά μας αλλά και τα άλλα μικρομάγαζα του δήμου Αργυρούπολης- Ελληνικού.


Φαντάζομαι πως η διοίκηση του Γιώργου Χατζηδάκη αντιλαμβάνεται το πρόβλημα και δεν θα μείνει στα λόγια εξασφαλίζοντας πως δεν θα μας ξεχάσουν και πως δεν θα καταστήσουμε την πόλη μας θεατή και παρία μιας επένδυσης που προφανώς θα αλλάξει για πάντα την όψη του γειτονικού μας δήμου που θα είναι πολλαπλά ωφελημένος την ώρα που εμείς θα βουλιάζουμε!

Σ..Μ 

1 σχόλιο:

  1. ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ "ΟΜΗΡΟΙ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΛΙΓΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΤΟ ΠΟΛΥ "ΕΝΕΡΓΩΝ" ΔΗΜΟΤΩΝ, "ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ" ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ , Η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΟ , ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΧΑΟΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ, ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΦΙΛΟΞΕΝΟ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.

    Ο ΔΗΜΟΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ. ΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΜΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ, Ο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ.

    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΕΙΡΗΝΗΣ.
    ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΨΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.


    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ , ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ . ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ "ΞΕΧΑΣΤΕΙ" ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή