Σελίδες

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Στο δημοτικό μαθαίνουμε να διαβάζουμε...- Ανούσια κόντρα ανάμεσα σε δύο που τους φταίνε τα ΜΜΕ και όχι ο φασισμός τους





Ενδιαφέρον παρουσιάζει το κείμενο - λιβελογράφημα του Γεωργίου Τζεδάκι εναντίον των "παράνομων παπάδων", οι οποίοι όρκησαν τα νέα μέλη της κυβέρνησης στις 6 Αυγούστου. Ο μέχρι πρότινος άγνωστος σε εμένα κ. Τζεδάκις, κατηγορεί τους συγκεκριμένους ιερείς για παραβίαση των μέτρων που επέβαλε η κυβέρνηση, σχετικά με τη χρήση της μάσκας.
Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος εναντιώνεται προς στους ιερωμένους, χωρίς καν να... έχει διαβάσει την τελευταία σχετική κοινή υπουργική απόφαση! Σύμφωνα με το εδάφιο της ΚΥΑ, «... επιβάλλεται η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορωνο-ϊού COVID-19, τόσο κατά την τέλεση λειτουργιών, λατρευτικών συνάξεων, ιεροπραξιών, μυστηρίων, κηδειών (και των σχετικών με αυτές θρησκευτικών λειτουργιών και λοιπών ιεροπραξιών και ταφικών εκδηλώσεων) και κάθε είδους θρησκευτικών τελετών όσο και κατά την προσέλευση προσώπων για ατομική ή κατ’ ιδίαν προσευχή . Από την υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται οι θρησκευτικοί λειτουργοί κατά την τέλεση λειτουργιών, λατρευτικών συνάξεων, ιεροπραξιών, μυστηρίων, κηδειών (και σχετικών με αυτές θρησκευτικώνλειτουργιών και λοιπών ιεροπραξιών και ταφικών εκδηλώσεων) και κάθε είδους θρησκευτικών τελετών, καθώς  και το αναγκαίο βοηθητικό προσωπικό».
Είναι επομένως προφανές, ότι ο κ. Τζεδάκις από τον υπερβάλλοντα ζήλο του και υπό τις παρωπίδες της ιδεοληψίας εναντίον της Εκκλησίας, αγνοεί ότι οι ιερείς ήταν... καθ' όλα νόμιμοι, σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση!

Μπορεί λοιπόν, κατά Γεώργιο Τζεδάκι, οι παπάδες να έχουν γράψει στα παλαιότερα των ράσων τους τις οδηγίες για τον κορωναϊό, αλλά κι ο ίδιος έχει γράψει στα... παλαιότερα των υποδημάτων του τη στοιχειώδη έρευνα που απαιτείται να κάνει κάποιος, προτού γράψει ένα, τουλάχιστον αξιόπιστο, άρθρο. Κι εκτός αυτού, δεν είδα ο κ. Τζεδάκις να αναφέρεται πουθενά στα ξέφρενα πάρτι και στα πανηγύρια που αποτελούν βόμβες μετάδοσης του κορωναϊού. Αντ' αυτού, είδαμε μονάχα εικόνα μη μασκοφορούντων, αλλά ταυτόχρονα νομίμων, ρασοφόρων. Φωτογραφία από καμιά κοντινή παραλία, ούτε είδαμε, ούτε θα δούμε, έτσι όπως φαίνεται.

Η συμπεριφορά αυτή, πέρα από ιδεοληπτική, είναι απλούστατα κι εκτός πραγματικότητας.

Εκτός όμως αυτών, έγινε λόγος και για τη δημοκρατία. Συγκεκριμένα ο αρθρογράφος κατηγορεί τον μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο, ότι προτείνει να εκκλησιάζονται οι πιστοί χωρίς μάσκα - πράγμα αληθινό. Η επακόλουθη αναφορά του όμως σε κινδύνους για τη δημοκρατία, σε συνάρτηση με την επιθυμία του να διωχθεί ο κ. Αμβρόσιος για τις δηλώσεις του, προκαλούν τουλάχιστον το γέλιο ενός νοήμονος ανθρώπου. Κι αυτό γιατί η ελευθερία λόγου, βασική προϋπόθεση της δημοκρατίας, για την οποία τόσο κόπτεται ο κ. Τζεδάκις, δεν ισχύει μονομερώς, αλλά για όλες τις πλευρές κι όλες τις απόψεις. Αγνοεί πως αν μπορούμε και γράφουμε ελεύθερα αυτή τη στιγμή, το οφείλουμε στην, έστω και προβληματική, δημοκρατία. Γιατί, κύριε Τζεδάκι, η ελευθερία λόγου δεν έχει μόνο ένα χρώμα, όπως νομίζουν αυτοί που βαυκαλίζονται χρησιμοποιώντας την ως έννοια για να κάνουν πολιτική. Και στο κάτω κάτω είναι θέμα του λαού αν θα υιοθετήσει τη θέση του παραπάνω επισκόπου ή όχι.

Αξίζει ακόμα να τονίσουμε, ότι μιας κι έγινε αναφορά στις διώξεις όσων διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις για τον κορονοϊό από τον υπουργό Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη, θα μπορούσε κάλλιστα να διωχθεί κι ο κ. Τζεδάκις, ο οποίος, αδιάβαστος ον, δημοσιεύει ανακρίβειες.

Όσο για τα περί θεοκρατίας και περί αδυναμίας της Πολιτείας έναντι της Εκκλησίας, αρκεί να θυμηθούμε τις άνανδρες, μεροληπτικές και φασιστικές ενέργειες της κυβέρνησης εναντίον εκκλησιαστικών προσώπων, κατά την περασμένη άνοιξη (βλ. διώξεις λιτανειών επί αγροτικών οχημάτων, σε αντίθεση με "νόμιμες" εποχούμενες συναυλίες κ.α). Είναι, βλέπετε, τόσο κυρίαρχοι "οι παπάδες", γι' αυτό άλλωστε κι απαγορεύονταν μέχρι κι οι κωδωνοκρουσίες. Γι' αυτό ο ελληνικός λαός δεν έζησε Πάσχα, λόγω του θεοκρατικού μας πολιτεύματος.

Η εμπάθεια μπορεί να γίνει κατανοητή ως μια ανθρώπινη συμπεριφορά, αλλά όταν συναντάται στο πλεόνασμά της, όπως στην περίπτωση του κ. Τζεδάκι, εκτός από αστεία, είναι κι επικίνδυνη, καθώς αλλοιώνεται η αλήθεια των πραγμάτων.


Αναστάσιος Πολυχρονόπουλος
μαθητής λυκείου.

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Είναι προφανές πως εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν λογικά αριστερό τον κ. Τζεδάκι που αρθρογραφεί σε ένα μέσο που έχει Ιδρυτική Διακήρυξη  η οποία λειτουργεί απαξιωτικά για τα υπόλοιπα ΜΜΕ, και έναν μαθητή Λυκείου της πόλης μας ιδιαίτερα θρησκόληπτο. 

Και οι δύο για εμάς έχουν φάει αμάσητο το παραμύθι της άκρας αριστεράς από την μία και της άκρας δεξιάς από την άλλη. Ο πρώτος θεωρεί πως η πολιτική ηγεσία του τόπου φοβάται την Εκκλησία και ο δεύτερος θεωρεί πως επειδή στους Ορθοδόξους γίνονται και Μητροπολίτες φασίστες όπως  ο Αμβρόσιος πρέπει το κράτος να ανέχεται τον έκδηλο ΦΑΣΙΣΜΟ τους . 

Ο "Άγιος" Καλαβρύτων λοιπόν δεν θα μπορούσε να είναι ούτε καν ιερέας σε κανένα δόγμα του Χριστιανισμού πλην των Ορθοδόξων που αποτελούν εδώ και δεκαετίες τους μόνιμους διαστρεβλωτές της ΑΛΗΘΕΙΑΣ με τις αθλιότητες που διδάσκουν για τον Χριστιανισμό. 

Ό,τι και εάν έκαναν δεν κατάφεραν να καθαρίσουν τον Κόπρο του Αυγείου από τους Ανατολικούς σπουδαίοι Επίσκοποι αφού τελικά η πλειοψηφία των ανατολικών κληρικών προτιμούν το τουρκικό φέσι! 

Στην Ελλάδα μάλιστα "ψεκασμένοι" ιερείς φορείς φασιστικών Ιδεών και συνεργάτες της επτάχρονης δικτατορίας ουδέποτε τιμωρήθηκαν απαξιώνοντας πλήρως την Ελλαδική Ορθόδοξη Εκκλησία. 

Τι και εάν ο Ιερώνυμος προσπαθεί να μαζέψει με τον ήπιο λόγο του όσους ενώ πληρώνονται από το Ελληνικό Κράτος προκειμένου να γεμίσουν τις τσέπες τους θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών. 

Μια απλή αναζήτηση στο google αναδεικνύει τις κατά καιρούς θεωρίες συνωμοσίας που διακινούν ορθόδοξοι ιερείς χωρίς ποτέ να χάνουν το σχήμα τους. 

Ο Ελληνισμός αρκετά μίκρυνε από ανίκανους ρασοφόρους δεν δύναται εν έτει 2020 να ανέχεται άλλο τον έκδηλο Ανατολικό τους προσανατολισμό που οδηγεί την χώρα σε περιπέτειες και που απαξιώνει πλήρως την διδασκαλία του Ιησού. 

Ο διαχωρισμός Εκκλησίας - Κράτους δεν είναι απλώς αναγκαιότητα αλλά αγώνας επιβίωσης ενός Έθνους που δεν μπορεί να εξακολουθεί να ζει με τους μύθους του Κρυφού Σχολειού και να μην κατανοεί πως κύριοι υπεύθυνοι για την πτώση της Πόλης ήταν όσοι ακόμα και σήμερα προτιμούν το τουρκικό φέσι από τους Δυτικούς.

Οι Ορθοδοξοταλιμπάν  δεν έχουν καμία σχέση με τον Χριστιανισμό ,είναι υπεύθυνοι για την συρρίκνωση του Ελληνισμού ,και δεν μπορούν να εμποδίζουν με τις ανόητες και ανιστόρητες ιδεοληψίες τους την χώρα μας να γίνει επιτέλους ένα δυτικό κράτος. 

Την "Δημοκρατία" των Ορθοδοξοταλιμπάν την έχουμε δει στις απείρου κάλλους εικόνες που έκαναν τον γύρο του κόσμου όταν οι Μονές τους πλακώνοντας στο Άγιο Όρος για να διεκδικήσουν πλούτη και προνόμια εις βάρος της κοινής λογικής. Καθώς επίσης και στον τρόπο που διοικούν την Εκκλησία. 

Επομένως  ανάμεσα σε δύο φανατικούς εμείς δεν είμαστε με κανέναν, αφού καλός ο μαθητής του Λυκείου και η Ορθοδοξία αλλά η Ελλάδα υπήρχε και μεγαλούργησε πριν τους Ορθοδοξοταλιμπάν και θα πάει καλύτερα εάν τους αφήσει στην άκρη γιατί με αυτούς σωτηρία για την Ελλάδα δεν υπάρχει.

Κάποιοι από αυτούς πιστεύουν ακόμα πως θα μας σώσει το "ξανθό" γένος και πιστεύουν πως ήταν θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει! Ακόμα και η φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο του μαθητή δείχνει πως είναι επηρεασμένος από τις θεωρίες συνωμοσίας. Βλέπετε άμα δεν έχεις επιχειρήματα που να βασίζονται στη λογική πετάς μια Νέα Τάξη Πραγμάτων και ένα τσιπάρισμα του Αντιχρίστου και θεωρείς πως κάνεις "επανάσταση" ακριβώς όπως και οι κομμουνιστές .

Διαφορά τους με τον αρθρογράφο μόνο  το χρώμα κατά τα άλλα ίδια μυαλά . Άθεα στην ουσία και τα δύο αφού προφανώς και ουδείς Χριστιανός μπορεί να συμφωνήσει με τις ανοησίες που πρεσβεύουν αυτοί που βλέπουν στο πρόσωπο του Πάπα τον Σατανά!


Σ.Μ 

1 σχόλιο:

  1. Κύριε Μαρίνη,

    Πρώτον, απ' ότι φαίνεται, ο τίτλος μου «Στο δημοτικό μαθαίνουμε να διαβάζουμε...», σας αφορά κι εσάς. Αλλιώς πως εξηγείται αυτό το παραλήρημα περί θρησκοληψίας, χρωμάτων φασισμού, θεωριών συνωμοσίας, τσιπαρίσματος του Αντιχρίστου κ.ά., στα οποία ουδέποτε αναφέρθηκα;

    Δεύτερον, η αναφορά μου στον πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιο σας έκανε να αρπάξετε την ευκαιρία απ' τα μαλλιά για να πείτε αυτά που διακαώς θέλατε να πείτε, τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με το κείμενό μου. Δεν καταλάβατε ότι υπερασπίστηκα την ελευθερία λόγου - βασική προϋπόθεση της δημοκρατίας -, χάρη στην οποία και εσείς παραληρείτε και εγώ τοποθετούμαι αυτή τη στιγμή. Η δημοκρατία είναι μία και δε σχετίζεται ούτε με "ορθοδοξοταλιμπάν", ούτε με δεξιούς, ούτε με αριστερούς.

    Τρίτον, από που βγάλατε το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι είμαι θρησκόληπτος κι ακροδεξιός; Να σας θίξω κι εγώ αυθαίρετα ως άνθρωπο κι ως δημοσιογράφο;

    Τέταρτον, να σας υπενθυμίσω ότι επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία είναι και η αδικαιολόγητη διχογνωμία μεταξύ των «ειδικών», περί της χρήσης της μάσκας.

    Όσο για κάποιες ιστορικές αναφορές σας, θα ήθελα να μάθω ποιες ιστορικές πηγές επικαλείστε και τις γράφετε.

    Και για την ιστορία, την Κυριακή φορούσα μάσκα στην εκκλησία, παρά τις οδηγίες του "Αγίου"...

    Αναστάσιος Πολυχρονόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή