Διονύσης Θανάσουλας
Η ελληνική τηλεόραση ενίοτε μπορεί να πέσει πολύ χαμηλά.
Το απέδειξε κατά καιρούς με σόου όπως το αλήστου μνήμης «Η στιγμή της αλήθειας».Σε αυτό η παρουσιάστρια Ευγενία Μανωλίδου απευθυνόταν σε παίχτριες που απαντούσαν π.χ. στην ερώτηση «Έχεις κάνει πάνω από δέκα φορές one night stand;», ενώ από κάτω στεκόταν ο σύντροφός τους!
Τότε-προ κρίσης-ήταν πολλά τα λεφτά του βραβείου για να αντισταθούν νεαρές κοπέλες σε έναν τηλεοπτικό «εξευτελισμό», ερωτώμενες αν έχουν απατήσει την σχέση τους.
Και μπορεί τα χρόνια να πέρασαν, αλλά δυστυχώς υπάρχουν ακόμη τηλεοπτικά προϊόντα που καταφέρνουν να ευτελίσουν την έννοια της λέξης «σχέση» με πρώτο και καλύτερο το «The Batchelor».
Εκεί όπου είκοσι νεαρές γυναίκες διεκδικούν την καρδιά ενός κλαρινογαμπρού που ακούει στο όνομα Αλέξης Παπάς και είναι πρώην παίχτης του «Survivor».
Με ένα σενάριο που όσο περνούν οι μέρες γίνεται όλο και πιο ευτελές, ο τηλεθεατής ακούει και το κυριότερο βλέπει ένα απίστευτο ξεκατίνιασμα, να λαμβάνει χώρα σε ένα κατά τα λοιπά ειδυλλιακό ντεκόρ που περιλαμβάνει βίλες, πισίνες και αποδράσεις με σκάφη.
«Εγώ δεν ξέρω που είναι η Τζια, το μόνο που θέλω είναι ο Αλέξης» λέει χαμογελώντας μια νεαρή, όταν ο Παπάς τους ανακοινώνει ότι θα πάνε εκδρομή στο συγκεκριμένο νησί.
Το απίστευτο όχι μόνο στην δική της περίπτωση αλλά στο σύνολο των κοριτσιών που μπήκαν στο reality του Alpha, είναι ότι δεν αντιλαμβάνονται πόσο χαμηλά πέφτουν, προσπαθώντας η μία να θάψει την άλλη.
Κι επειδή μόνο μια θα κατακτήσει την καρδιά του-οι άλλες θα μείνουν με ότι «κατακτήσουν» στα επεισόδια-ο τηλεθεατής έρχεται αντιμέτωπος με οργισμένες μαινάδες.
Μαινάδες που κάνουν τα πάντα για να βγάλουν από τη μέση τις υπόλοιπες, ώστε να σιγά-σιγά να αραιώνουν από την βίλα οι πολλές και να μείνουν οι λίγες.
Γυαλί να είναι σου λέει, να με δουν και ότι είναι να έρθει ας έρθει, ακόμη κι αν αυτό που ήρθε συνιστά ένα τηλεοπτικό σκουπίδι, στο οποίο δεν έχουν πρόβλημα να πρωταγωνιστούν.
Είναι να απορεί κανείς για το πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει μια νεαρή κοπέλα προκειμένου να διεκδικήσει σε ένα reality την αγκαλιά ενός τύπου, τσαλακώνοντας πρωτίστως την γυναικεία της υπόσταση.
Το παρήγορο είναι ότι μέχρι τώρα το «The Batcelor» δεν τραβάει σε τηλεθέαση, αφού το τηλεοπτικό κοινό δείχνει μέχρι στιγμής να μην ενδιαφέρεται για τον εργένη της συμφοράς και τις νεαρές που κυνηγούν το κελεπούρι.
Σε ένα reality της κακιάς ώρας όμως, αυτό το κυνήγι, οι μακριές τουαλέτες, οι παγιέτες, οι γόβες-στιλέτο και τα εντυπωσιακά χτενίσματα είναι εν τέλει η απαραίτητη glam επικάλυψη μιας κατά τα άλλα χαλασμένης τηλεοπτικής τούρτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου