Ωστόσο, συνεχείς είναι οι διαμαρτυρίες-πιέσεις πολιτών προς κάθε κατεύθυνση, με φυσική παρουσία, με επιστολές, e-mail και μηνύματα στις σελίδες fb του Δήμου και του Δημάρχου ακόμη και δημόσια, με σχόλια διαμαρτυρίας στα κοινωνικά δίκτυα, όπου υποστηρίζουν ότι τίθενται σε κίνδυνο υποθέσεις ακινήτων ή επιβαρύνονται οικονομικά και συχνά έχουν συμβεί δυσάρεστες καταστάσεις στο Δημαρχείο.
Η έκρηξη του αντιδημάρχου προ ημερών, δεν συμβαδίζει με την πολιτική διαχείρισης υπηρεσιακών θεμάτων που ακολουθεί η σημερινή διοίκηση και επεισόδια σαν αυτό που ακολούθησε, δεν πρέπει να επαναληφθούν.
Η δυσάρεστη αυτή αντιπαράθεση, θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, εάν ήταν έγκαιρα γνωστό και στις δύο πλευρές, ότι το αναμενόμενο έγγραφο της Υπηρεσίας Καθαριότητας, που έλειπε για την συμπλήρωση του φακέλου και την έκδοση της βεβαίωσης, είχε μόλις πρωτοκολληθεί.
Το συμβάν αυτό δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο πολιτικής ή άλλης εκμετάλλευσης, όπως επιχειρείται από κάποιους, αφού έτσι κι αλλιώς δεν εκφράζει τη διοίκηση.
Πάγια πολιτική αυτής της δημοτικής αρχής είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, κατά ημερομηνία κατάθεσης αίτησης, χωρίς διακρίσεις και "χάρες".
Οι δημοτικές υπηρεσίες πρέπει να συνεχίσουν να εργάζονται, ακολουθώντας το πνεύμα και το γράμμα του νόμου, με αποκλειστικό στόχο την γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Όλοι οι αιρετοί, οι υπηρεσιακοί αλλά και οι δημότες πρέπει να προφυλάσσουν εαυτούς και αλλήλους από αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις, που δεν προσφέρουν τίποτα καλό στην πόλη.
Η Ηλιούπολη έχει αφήσει, ανεπιστρεπτί πίσω της, αυταρχικές και απαξιωτικές συμπεριφορές και έχει ανάγκη μόνο από ανεκτικότητα και κατανόηση, ευγένεια και καλή συνεργασία, που αποτελούν θεμέλιο των αρχών που πρεσβεύει και εφαρμόζει η σημερινή διοίκηση.
Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, εξετάζονται όλες οι λεπτομέρειες και οι πτυχές του συμβάντος και θα αποδοθούν προς κάθε κατεύθυνση οι ανάλογες ευθύνες.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Ηλιούπολης
Δήμου Ηλιούπολης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου