Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Η διοίκηση του δήμου μας μιλάει με έγγραφα ή απέναντι με ιδεοληψίες και ύβρεις κατά των θεσμών

 


Η διοίκηση του δήμου μας παρουσίασε έγγραφο με το οποίο ο δήμος Ηλιούπολης από 29/1/2021 αναγνωρίζει ως ιδιοκτήτη την ΕΤΑΔ σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ. Θα μπορούσαν από τότε να "επαναστατήσουν" οι "επαναστάτες" αλλά δεν το έπραξαν γιατί τότε στη διοίκηση του δήμου μας ήταν πρόσωπα που εμείς προσωπικά θέλουμε να ξεχάσουμε. 

Υπήρχαν Αντιδήμαρχοι που στα λόγια "έσχιζαν" μνημόνια , μιλούσαν για "λαϊκούς αγώνες"  όπως πράττουν και τώρα και από την άλλη πλευρά αναγνώριζαν ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ στο Ελληνικό Δημόσιο και την ΕΤΑΔ. 

Γνωστά αυτά στους λαλίστατους το τελευταίο διάστημα δημοτικούς μας συμβούλους ιδίως σε εκείνους που με την ΨΗΦΟ τους εξέλεξαν μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ. 

Σήμερα υποκριτικά σας λένε πως κανένα νοίκι σε ό,τι μας ανήκει ΜΟΝΟ που δεν μας ανήκει ΤΙΠΟΤΑ. Άμα θέλει το κράτος να δώσει ένα ψίχουλο από την τεράστια περιουσία των Νασταίων που απέμεινε το δίνει στο δήμο μας με νομοθετική ρύθμιση. 

Ευτυχώς για τον Τόπο στη κυβέρνηση βρίσκεται ένα κόμμα που δεν αρέσκεται σε λαϊκισμούς και δεν επιθυμεί να επαναλάβει λάθη του παρελθόντος που μας οδήγησαν στη ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ. 

Τα μικροσυμφέροντα της πόλης μας που λυμαίνονται ως "λάφυρα"  τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ανησυχούν που βρέθηκε επιτέλους ένας δήμαρχος με στοιχεία να σας πει πως αγωνιστήκατε ( οι ελάχιστοι βέβαια μην θεωρεί και κανείς πως στις δεκαετίες του 1980 και του 1990 συμμετείχε κανείς νοικοκυραίος στις καταπατήσεις Κιντή) για να προικήσετε το Ελληνικό Κράτος και να φτιάξετε πολιτικές καριέρες. 

Δεν έχει ανάγκη ο νυν δήμαρχος Ηλιούπολης κος Στάθης Ψυρρόπουλος να κάνει πολιτική καριέρα πάνω σε ΨΕΜΑΤΑ αφού γνωρίζει πως οι εποχές άλλαξαν και θα κριθεί για το έργο του και όχι από κατσαπλιάδικες ενέργειες που οδήγησαν το δήμο μας στα σημερινά του χάλια. 

Τα έγγραφα αυτά τα γνωρίζει η νομική υπηρεσία του δήμου από τότε αλλά δεν αντέδρασε ουδείς. Σήμερα οι ληστρικές συμμορίες της πόλης μας ανησυχούν μήπως το Ελληνικό Δημόσιο αξιοποιήσει αυτά τα ακίνητα και δεν χρεοκοπήσει και πάλι η χώρα μας και ΑΝΤΙΔΡΑ το ΧΘΕΣ. 

Σε μερικούς μήνες η ΦΑΣΙΣΤΕΡΑ θα ηττηθεί εκ νέου στις ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΛΠΕΣ. Η ΨΉΦΟΣ όλων μας είναι κρίσιμη και δεν είναι περίοδος για χαβαλέ και ψήφο διαμαρτυρίας . Για τις δημοτικές εκλογές του 2028 και με δεδομένο πως από τις εθνικές θα προκύψει ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ όποιος και να εκλεγεί δήμαρχος θα ακολουθήσει τη προδιαγεγραμμένη και δίκαιη για εμάς πορεία στην οποία έχουν δρομολογηθεί όλα τα δημόσια ακίνητα. Και αυτή είναι αξιοποίηση με ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ για να μην βρεθεί και πάλι η χώρα μας γονυπετής ικέτης στα πόδια των δανειστών μας. 




Η παράταξη "Πρώτα η Ηλιούπολη" έκανε και σχετική ανάρτηση για το θέμα την οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Οι άλλες ψάχνουν ακόμα τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ που είναι στο δήμο μας , με ανακοινώσεις που βγάζουν άλλοι να ομιλούν για 84 και άλλοι για πάνω από 150.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου