Με την παρουσία βουλευτή του ΚΚΕ και της χήρας Κιντή (κανένας βουλευτής της ΝΔ δεν συμμετείχε όπως σας είχαμε γράψει από χθες στη σημερινή εκδήλωση - διαμαρτυρία) περίπου χίλιοι αριστεροί της πόλης μας, μαζί με τον "Παπαφλέσσα" της Αγίας Μαρίνας, διαδήλωσαν κατά της διοίκησης Ψυρρόπουλου , της κυβέρνησης Μητσοτάκη, και του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ!
Ο υποψήφιος δήμαρχος Ηλιούπολης κος Παναγιώτης Πάσχος αντιλαμβανόμενος το κομματικό κλίμα και το "καπέλωμα" της φασιστεράς στη σημερινή εκδήλωση, όπως ήταν φυσικό δεν ακολούθησε την συγκεκριμένη πορεία.
Δεν θεωρούμε πως πρέπει να ασχοληθούμε ΞΑΝΑ με τις μειοψηψίες της πόλης μας που την κρατούν πίσω , και ευχόμαστε η κυβέρνηση Μητσοτάκη να μην νομοθετήσει για την παραχώρηση ΤΖΑΜΠΑ του χώρου στο Χαλικάκι στο δήμο μας και σε συνεργασία με τη διοίκηση του δήμου μας και την Περιφέρεια Αττικής , να ολοκληρώσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια το βιοκλιματικό πάρκο.
Τα όσα εμετικά ακούστηκαν στη σημερινή συγκέντρωση - διαμαρτυρία, ας απασχολήσουν όσους συμμετείχαν σε αυτή, και όχι φυσικά την συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας , που έμειναν στα σπίτια τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου