Σελίδες

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Το protothema.gr φυσικά και δεν είναι κορόϊδο να ενημερώνει για τομείς όπου χάνει κατά κράτος από την zougla.gr ,και βέβαια πρώτο σε επισκεψιμότητα διαδικτυακό ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι το in.gr

 




Το "Πρώτο Θέμα" προφανώς και δεν είναι το πρώτο διαδικτυακό ΜΜΕ της χώρας μας για αυτό και επικαλείται τα Google Analytics μόνο και αποφεύγει να αναφέρει την θέση του στον κόσμο και στην Ελλάδα όπως ΣΩΣΤΑ αποτυπώνει η alexa.com

Οι κοντινές τους θέσεις στην alexa.com που η zougla.gr αυτή την στιγμή προηγείται κατά μία θέση δείχνουν αυτό που γνωρίζουν οι περισσότεροι Έλληνες πως δηλαδή διαχρονικά η σελίδα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου έχει πιο φανατικό κοινό από αυτό της εφημερίδας "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ". 




Αυτό το γνωρίζουν βεβαίως και οι διαφημιστικές και έτσι η διαφήμιση στην σελίδα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για τις ίδιες θέσεις είναι ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ από αυτή στο διαδικτυακό  "Πρώτο Θέμα". 

Μια ματιά και στις επιδοτήσεις και πληρωμές  από κρατικές καμπάνιες αποδεικνύει πως δεν υπολείπεται η σελίδα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου έστω και εάν κάνει λιγότερα pageviews σε καθημερινή βάση από τον "αντίπαλό" της. 



Το να έχεις κάποιους μοναδικούς επισκέπτες των δευτερολέπτων προφανώς και αξιολογείται από την alexa.com που έχει πρόσβαση στα google analytics των μεγάλων ΜΜΕ. 

Τις συριζαϊκές ασυναρτησίες αμφισβήτησης της alexa.com τις είχαμε ακούσει από αριστερό ΜΜΕ που πλέον τις εγκατάλειψε όπως και τις αυταπάτες του για σχίσιμο των μνημονίων. 

Εδώ στην Ηλιούπολη επανέρχονται όσοι έχουν προσωπικό συμφέρον από την συσκότιση και που νιώθουν να απειλούνται από νέα site που δουλεύουν με επαγγελματισμό δεν βγαίνουν να αμφισβητήσουν τα στοιχεία αλλά παλεύουν για να γίνουν καλύτεροι. 

Σε αυτούς θα έπρεπε να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις της πόλης μας , αυτούς προτιμάει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης μας για την προβολή της επιχείρησής του και φυσικά εμείς θα συνεχίσουμε να δημοσιεύουμε τις θέσεις των ΜΜΕ της πόλης μας σύμφωνα με την alexa.com, γιατί άλλωστε είναι και τα μόνα στοιχεία που έχουμε πρόσβαση. 

Το Πρώτο Θέμα χρειάστηκε για να είναι στην σημερινή του θέση μια μεγάλη επένδυση αφού πολύ μικρότερα ΜΜΕ είχαν καταφέρει και το είχαν υπερκεράσει σε αυτό που μετράει με απόλυτο επαγγελματισμό η alexa.com που βέβαια συνεργάζεται εδώ και μια δεκαετία σχεδόν με την Google για τις μετρήσεις της. 

ΥΓ: Δεν βάζουν από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ το ποσοστό εγκατάλειψης επειδή όντως κρύβουν πως δεν είναι το πρώτο διαδικτυακό ΜΜΕ της χώρας μας θέση την οποία κατέχει το τελευταίο αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα το  in.gr Βαγγέλη Μαρινάκη. 

Για τους αμόρφωτους που μιλάνε για πληρωμένα κλικ αυτά στην alexa.com δεν μετράνε και για τον λόγο αυτό άλλα ΜΜΕ του ίδιου επιχειρηματία ή και άλλων ακόμα πιο ισχυρών οικονομικά χάνουν από ΜΜΕ που οι ιδιοκτήτες τους έχουν πολύ χαμηλή οικονομική δυνατότητα. 

Άλλωστε οι "ανύπαρκτοι" ξέρουν πως όση διαφήμιση και να βάλουν στην Google πάντα ουραγοί  θα παραμένουν

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου