Στην απογραφή του 2011 ο De Facto πληθυσμός ήταν 76.466 κάτοικοι. Ο μόνιμος πληθυσμός μόλις 64.205 .Για πρώτη φορά δηλαδή σύμφωνα με τα στοιχεία έχουμε μείωση πληθυσμού. Γιατί άραγε;
Τετάρτη 29 Μαΐου 2013
Ο παρακάτω πίνακας μας θυμίζει πολλά
Στην απογραφή του 2011 ο De Facto πληθυσμός ήταν 76.466 κάτοικοι. Ο μόνιμος πληθυσμός μόλις 64.205 .Για πρώτη φορά δηλαδή σύμφωνα με τα στοιχεία έχουμε μείωση πληθυσμού. Γιατί άραγε;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου