Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Με τα χρώματα της Ηλιούπολης θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν η Ελένη Γεωργούση.



Η 30χρονη γκαρντ συμφώνησε με την Ηλιούπολη και θα ενισχύσει τις προσπάθειές της τη νέα σεζόν στο πρωτάθλημα της Α” ΕΣΚΑ Γυναικών.

Η Ελένη Γεωργούση την σεζόν που ολοκληρώθηκε έπαιζε στη Νέα Κηφισιά και ήταν πρώτη στα τρίποντα στην Α2. Η Ελένη Γεωργούση συζητούσε με πολλές ομάδες της Α2, αλλά η Ηλιούπολη κατάφερε να αποσπάσει την υπογραφή της. Η Ελένη Γεωργούση θα συναντήσει στην Ηλιούπολη τον κόουτς ΓΙάννη Γερεουδάκη, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στην Εθνική Νεανίδων.

Πηγή: http://www.superbasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...