Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Τι να πει κανείς Ευρωπαϊκή Ένωση και ξερό ψωμί ή και καθόλου αφού η Πατρίδα δεν μπορεί να σταθεί μόνη στα πόδια της



Με χορηγό ΕΣΠΑ μαζεύουμε τρόφιμα και φάρμακα και  κάνουμε ψήφους. Καλά κάνει αφού ουδείς άλλος κάνει κάτι ας πάρει κάνα δυο ψήφους ακόμα ο νυν Δήμαρχος. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε περίοδο κρίσης με μια χαρτοσακούλα πράματα παίρνεις τα στοιχεία αυτού που δίνει και τα στοιχεία αυτού που παίρνει και κάνοντας το μεσάζοντα κάνεις τσάμπα κοινωνική πολιτική και φτιάχνεις και λίστα ψηφοφόρων. Και άσε τον κοκοτίνη και τον ευσταθίου να τρέχουν.

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...