Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην πόλη μας


Μετά τον Απόστολο Τζιτζικώστα (7/11) επισκέφθηκε σήμερα την Ηλιούπολη και ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε μια επιτυχημένη εκδήλωση στο Δημοτικό Αναψυκτήριο σήμερα το απόγευμα ο κ. Μητσοτάκης ανέπτυξε τους λόγους για τους οποίους ζητάει την ψήφο μας  για την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας.

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Άγγελος Κάνδηλας 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατάντια. Άνθρωπος κάτω από 40 ετών δεν υπήρχε Κυριάκο στην αίθουσα.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εργάζονται και δεν απολύθηκαν παληκάρι μου.

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...