Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

“Δεν λησμονώ…”



Ο Δήμος Ηλιούπολης την Τρίτη 24 και την Τετάρτη 25 Μαϊου 2016 διοργανώνει Έκθεση Φωτογραφίας με θέμα “Δεν λησμονώ…” για τις δολοφονίες των ΝΑΖΙ.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 24 Μαϊου και ώρα 20:00 ενώ την Τετάρτη θα είναι ανοιχτή απο τις 11:00 εώς τις 22:00.

Η έκθεση θα λάβει χώρα στο Α’ κλειστό Γυμναστήριο Ηλιούπολης Εθνάρχου Μακαρίου & Ηρώς Κωνσταντοπούλου, (στο ύψος της Λ. Βουλιαγμένης 521)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...