Κυριακή 6 Απριλίου 2025

Εκκενώθηκε συρμός στο σταθμό του μετρό στην Ηλιούπολη λόγω τεχνικής βλάβης


Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό στη Γραμμή 2 λόγω τεχνικής βλάβης στο σταθμό Ηλιούπολη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η βλάβη προκάλεσε την έκλυση καπνού και ο συρμός εκκενώθηκε, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.


Στη Γραμμή 2 η κυκλοφορία προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη – Αγ. Δημήτριος και Αργυρούπολη – Ελληνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...