Πέμπτη 1 Μαΐου 2025

Η κάρτα που μας έστειλε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης κος Παναγιώτης Πάσχος για τον καλό μήνα

 


Τις ευχές του για καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά μας έστειλε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο ο υποψήφιος πρόεδρος της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης κος Παναγιώτης Πάσχος με την παραπάνω κάρτα. 

Του ευχόμαστε και εμείς να έχει πολλές ευτυχισμένες στιγμές μέσα στο Μάϊο  να παραμείνει υγιής και δραστήριος ασχολούμενος με τα κοινά της πόλης μας , και να συνεχίσει την προσπάθειά του για να αλλάξουν πράγματα στη ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Ηλιούπολης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...