
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμαρχος της πόλης μας ξεπέρασε κάθε όριο. Επιλέγοντας τον ολισθηρό δρόμο της συκοφαντίας και του προσωπικού διασυρμού, εκτόξευσε ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον μου, αφήνοντας ψευδέστατες αιχμές για δήθεν «εξυπηρέτηση επιχειρηματικών συμφερόντων».






