Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Μεταφορά του Αγάλματος Γρ. Λαμπράκη


Με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής Ηλιούπολης, το άγαλμα του Γρηγόρη Λαμπράκη που βρισκόταν στον περίβολο του Δημαρχείου μεταφέρθηκε στο νέο σταθμό του Μετρό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνει αποδεκτή και η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης από τη Διοίκηση της Αττικό Μετρό να μετονομαστεί ο σταθμός «ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ» σε «ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ».


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...