Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ


Ολοκληρώθηκε το πρωί της Τρίτης 18/2/2014 η παράδοση του υλικού και των κλειδιών του κτιρίου του ΕΟΠΥΥ στους αρμόδιους ελεγκτές - (επιτροπή παραλαβής) από την διεύθυνση της μονάδας.

Παρά το γεγονός οτι υπήρχαν φορείς της πόλης έξω από την κεντρική είσοδο του κτηρίου, οι ελεγκτές μπήκαν σε ανύποπτο χρόνο από την πίσω πόρτα, χωρίς το προσωπικό ή η διοίκηση της μονάδας να ειδοποιήσουν τους παρευρισκόμενους.

Όλοι οι όροφοι του κτηρίου έχουν πλέον κλειδωθεί και έχει σταματήσει η λειτουργία της μονάδας του ΕΟΠΥΥ Ηλιούπολης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...