Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Άμα έχεις τοπικό συμβούλιο παραβατικότητας δεν φοβάσαι τίποτα


Άλλη μια ευφάνταστη επιτροπή που συνεδριάζει πέντε-έξι φορές τον χρόνο και αναρτεί στο διαδίκτυο τα πρακτικά της.
Τώρα ποια είναι η χρησιμότητά της θα σας πούμε όταν αρχίσουμε να "εντρυφούμε" περισσότερο στην λογική του να  δημιουργούμε επιτροπές αντί να λύσουμε τα προβλήματα. Μας θυμίζει την επιτροπή για το δημόσιο χρέος της κ. Κωνσταντοπούλου. Βέβαια αυτή μας στοίχισε πολλά ευρώ εδώ ελπίζουμε να είναι χωρίς κόστος για τους δημότες μας. Είναι όμως;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...