Ο Δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης γίνεται συχνά αποδέκτης διαμαρτυριών κατοίκων της πόλης, για καθυστερήσεις στην αλληλογραφία τους και παρά το γεγονός ότι θεσμικά δεν εμπλέκεται, επισκέφτηκε το γραφείο διανομής στην οδό Ναυαρίνου 32 και διαπίστωσε προσωπικά την επικρατούσα κατάσταση.
Η επιχείρηση «αναδιοργάνωσης» των ΕΛΤΑ, έχει οδηγήσει σταθερά τα τελευταία χρόνια στην τραγική αυτή κατάσταση, αφού με την σταδιακή απομάκρυνση υπαλλήλων, από τους 24 διανομείς που υπήρχαν, έχουν απομείνει σήμερα μόλις 8, μέσης ηλικίας 55 ετών, που είναι ανθρωπίνως αδύνατο να εξυπηρετήσουν σωστά και έγκαιρα την πόλη.
Η επιχείρηση «αναδιοργάνωσης» των ΕΛΤΑ, έχει οδηγήσει σταθερά τα τελευταία χρόνια στην τραγική αυτή κατάσταση, αφού με την σταδιακή απομάκρυνση υπαλλήλων, από τους 24 διανομείς που υπήρχαν, έχουν απομείνει σήμερα μόλις 8, μέσης ηλικίας 55 ετών, που είναι ανθρωπίνως αδύνατο να εξυπηρετήσουν σωστά και έγκαιρα την πόλη.
Ο ηλεκτρονικός και μηχανολογικός εξοπλισμός των ΕΛΤΑ είναι ξεπερασμένος, οι ταχυμεταφορές λειτουργούν με παμπάλαια δίκυκλα και μόνο οι υπάλληλοι με την προσωπική τους προσπάθεια κρατούν ακόμη όρθια την υπηρεσία.
Με τον νέο νόμο κάθε ταχυδρόμος ανέλαβε επιπλέον άλλους 3 τομείς, με αποτέλεσμα να περνά από τις γειτονιές κάθε 20 ημέρες και να παραδίδει την επί ημέρες συσσωρευμένη αλληλογραφία. Ο πολίτης παραλαμβάνει ληγμένους λογαριασμούς, αδίκως χρεώνεται με προσαυξήσεις και έχει ανυπολόγιστες επιπτώσεις από καθυστέρηση επίσημων εγγράφων, πιστωτικών καρτών κλπ.
Με την πρόσφατη εθελουσία, αποχωρούν οι 5 από τους 8 διανομείς, ενώ η αναγγελθείσα «ενίσχυση» με χαμηλόμισθους ενοικιαζόμενους εργαζόμενους ή συμβασιούχους 8 μηνών, δεν μπορεί να αποκαταστήσει έστω την στοιχειώδη λειτουργία των ΕΛΤΑ.
Η ψηφιοποίηση δεν δικαιολογεί την συρρίκνωση των ΕΛΤΑ, αφού καθημερινά καταφθάνουν στην Ηλιούπολη χιλιάδες φάκελοι, συστημένα, λογαριασμοί και μικροδέματα.
Είναι προφανής η απαξίωση των ΕΛΤΑ για την ανάθεση των υπηρεσιών τους στην ιδιωτική πρωτοβουλία, δηλαδή πρόκειται για ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ και όχι αναδιοργάνωση, που δεν μπορεί να γίνει ανεκτή από κανέναν.
Η δημοτική αρχή αντιδρά μαζί με τους πολίτες, για να σταματήσουν αυτές οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις και θα φέρει το θέμα στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου θα κληθούν να τοποθετηθούν υπηρεσιακοί παράγοντες των ΕΛΤΑ και εκπρόσωποι των εργαζομένων, ώστε να ληφθεί μια ισχυρή και ενωτική απόφαση, για να τεθεί φραγμός στην καταστροφική αυτή πολιτική.
28 Μαρτίου 2021
Γραφείο Τύπου
Δήμου Ηλιούπολης
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Η μη ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ όπως και άλλων δομών του δήμου Ηλιούπολης σημαίνει για όλες και όλους εμάς περισσότερους φόρους αφού προφανώς και εμείς καλούμαστε να πληρώσουμε εργαζόμενους που είχαν συνηθίσει σε άλλους ρυθμούς τις εποχές που η χώρα μας έπαιρνε το ένα δάνειο μετά το άλλο από τις καλές τότε αγορές που μας χρηματοδοτούσαν.
Με τον νέο νόμο κάθε ταχυδρόμος ανέλαβε επιπλέον άλλους 3 τομείς, με αποτέλεσμα να περνά από τις γειτονιές κάθε 20 ημέρες και να παραδίδει την επί ημέρες συσσωρευμένη αλληλογραφία. Ο πολίτης παραλαμβάνει ληγμένους λογαριασμούς, αδίκως χρεώνεται με προσαυξήσεις και έχει ανυπολόγιστες επιπτώσεις από καθυστέρηση επίσημων εγγράφων, πιστωτικών καρτών κλπ.
Με την πρόσφατη εθελουσία, αποχωρούν οι 5 από τους 8 διανομείς, ενώ η αναγγελθείσα «ενίσχυση» με χαμηλόμισθους ενοικιαζόμενους εργαζόμενους ή συμβασιούχους 8 μηνών, δεν μπορεί να αποκαταστήσει έστω την στοιχειώδη λειτουργία των ΕΛΤΑ.
Η ψηφιοποίηση δεν δικαιολογεί την συρρίκνωση των ΕΛΤΑ, αφού καθημερινά καταφθάνουν στην Ηλιούπολη χιλιάδες φάκελοι, συστημένα, λογαριασμοί και μικροδέματα.
Είναι προφανής η απαξίωση των ΕΛΤΑ για την ανάθεση των υπηρεσιών τους στην ιδιωτική πρωτοβουλία, δηλαδή πρόκειται για ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ και όχι αναδιοργάνωση, που δεν μπορεί να γίνει ανεκτή από κανέναν.
Η δημοτική αρχή αντιδρά μαζί με τους πολίτες, για να σταματήσουν αυτές οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις και θα φέρει το θέμα στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου θα κληθούν να τοποθετηθούν υπηρεσιακοί παράγοντες των ΕΛΤΑ και εκπρόσωποι των εργαζομένων, ώστε να ληφθεί μια ισχυρή και ενωτική απόφαση, για να τεθεί φραγμός στην καταστροφική αυτή πολιτική.
28 Μαρτίου 2021
Γραφείο Τύπου
Δήμου Ηλιούπολης
Όμως ο καπιταλισμός έχει κανόνες και προφανώς όποια εταιρία χρεοκοπεί πρέπει να κλείνει. Τα ΕΛΤΑ μας έχουν στοιχίσει δισ. ευρώ και προφανώς μετά το μονοπώλιο του κράτους στην αποκομιδή των απορριμμάτων το άνοιγμα των ταχυμεταφορών σε ανταγωνιστικές ιδιωτικές εταιρίες έφερε τον σημερινό τους μαρασμό αφού τα ΕΛΤΑ ακόμη και σήμερα δουλεύουν με καλύτερα αμειβόμενους και περισσότερους υπαλλήλους από αυτούς που καλούνται ανεπιτυχώς να ανταγωνιστούν.
Τα ΕΛΤΑ έχουν ήδη ιδιωτικοποιηθεί αφού ανήκουν στην ΕΕΣΥΠ Α.Ε απλώς δεν εφαρμόζουν πολιτικές ανταγωνισμού κάτι που είναι εμφανές και από την ΕΤΑΔ η οποία κατέχει ακίνητη περιουσία την οποία και δεν αξιοποιεί προς όφελος των πολλών αφού οι πολιτικές δυνάμεις του Τόπου μη εξαιρούμενης και της φιλελεύθερης ΝΔ περιμένουν να χρεοκοπήσει εκ νέου το Κράτος μας για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της που είναι ΥΠΕΡ των ιδιωτικοποιήσεων και την κάνει να διαφέρει από τα υπόλοιπα αστικά κόμματα που νοσταλγούν το χθες και δεν θα υπάρχουν στο αύριο.
Η επίσκεψη λοιπόν του Γιώργου Χατζηδάκη ήταν ένα ακόμα επικοινωνιακό τέχνασμα για να καταδείξει στους πολλούς κρατιστές αυτής της πόλης πως παραμένει πιστός στο όραμα του αειμνήστου Ανδρέα Παπανδρέου που με τις αποτυχημένες συνταγές κρατισμού οδήγησε την χώρα μας και με ευθύνες των "δεξιών" κυβερνήσεων στο σημερινό μας χάλι. Η Ελληνική Εταιρία Συμμετοχών και Δημόσια Περιουσίας έως σήμερα δεν έχει προχωρήσει στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα μας κάνουν δυτικό κράτος και εξακολουθεί να αποτελεί συνέχεια μιας κακόγουστης φάρσας την οποία καλούμαστε να πληρώσουμε όλοι μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου