Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Οι δράσεις του ΣΠΑΥ για μετατροπή του Υμηττού σε αστικό δάσος συνεχίζονται



Οι εργασίες του ΣΠΑΥ για την τοποθέτηση νέων ξύλινων τραπεζοκαθισμάτων και δοχείων απορριμμάτων, στους 11 Δήμους του Υμηττού, συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς!
Σειρά είχε η περιοχή της Ηλιούπολης από το πλάτωμα του Καρέα μέχρι τον Προφήτη Ηλία και τα Αστυνομικά.




Τοποθετήθηκαν νέοι τραπεζόπαγκοι και παγκάκια για όλους όσους περπατάτε και απολαμβάνετε το βουνό μας!
 
Συνεχίζουμε δυναμικά με συνεχείς καθημερινές πράξεις για το βουνό που αγαπάμε!

ΣΠΑΥ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...