Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Θετική πρωτοβουλία του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Αθηνών



Στην τελετή λήξης των εργασιών του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus + "Χτίζοντας το σχολείο του αύριο". Μετά  από την πρωτοβουλία του ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Αθηνών που εδρεύει στην πόλη μας , και με τη συμμετοχή εκπροσώπων από σχολεία της Ρουμανίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Αγγλίας. 


Γιώργος Χατζηδάκης 

Δήμαρχος Ηλιούπολης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...