Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Γιώργος Ζαχιώτης: Ο δήμος Ηλιούπολης θα πληρώσει στους εργαζόμενους για τα ΜΑΠ που δεν είχαν πάρει


Την υπόσχεση πως οι εργαζόμενοι του δήμου μας θα πληρωθούν για τα Μέτρα Ατομικής Προστασίας που δεν πήραν για τα προηγούμενα έτη , υποσχέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του δήμου μας κος Γιώργος Ζαχιώτης.

Όσον αφορά τις υπερωρίες των υπαλλήλων από 1/1/2025 η διοίκηση σκέφτεται τις περικοπές σε όσους υπηρετούν σε υπηρεσίες γραφείου. Οι υπερωρίες θα συνεχίσουν κανονικά στις υπηρεσίες καθαριότητας και πρασίνου δεν αφορούν αυτούς οι περικοπές των υπερωριών τόνισε ο κος Ζαχιώτης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...