Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025

Στάθης Ψυρρόπουλος : Κάτι καλό έρχεται μείνετε συντονισμένοι!

 


Φωτογραφία του από τον χώρο του δημαρχείου με τον τραγουδιστή Πασχάλη Αρβανιτίδη ανέβασε πριν λίγα λεπτά ο δήμαρχος Ηλιούπολης κος Στάθης Ψυρρόπουλος συνοδευόμενη με το παρακάτω κείμενο



Τώρα για το τι ωραίο έρχεται δεν ξέρουμε να σας πούμε, γι' αυτό και ακολουθώντας την οδηγία του δημάρχου της πόλης μας ,θα παραμείνουμε συντονισμένοι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...