Διαβάζω και ακούω για προτάσεις
περί της δημιουργίας μιας αστικής σήραγγας στην Ηλιούπολη με διόδια.
https://youtu.be/hn4LiD2XlG4?t=1094
Να θυμηθούμε πως κανένας άλλος αστικός δήμος της Αττικής, πέρα από την Ηλιούπολη (και σε μικρότερο βαθμό τον Βύρωνα), δεν έχει υποστεί τόσο μεγάλη αρνητική επίπτωση από την λειτουργία της Αττικής Οδού.

Μια πόλη
διχοτομημένη από την διέλευση της μοναδικής κύριας
συνδετήριας οδού της Αττικής Οδού με τα
νότια προάστια, φορτωμένη με καθημερινό κυκλοφοριακό χάος, χωρίς καμία σοβαρή μέριμνα με
εναέριες ή υπόγειες διαβάσεις και οδεύσεις οχημάτων, για έργα που θα έπρεπε να έχουν γίνει
έγκαιρα.Υποδομές που θα εξασφάλιζαν
ασφάλεια, ανακούφιση και ποιότητα ζωής και δεν προβλέφθηκαν ποτέ.

Στην Ηλιούπολη, η κατάσταση έχει φτάσει στα όριά της. Εδώ και
20 χρόνια οι κάτοικοι ζουν με μόνιμη υποβάθμιση:
θόρυβος, καυσαέρια,
αδυναμία μετακίνησης μέσα στην ίδια τους την πόλη.

Και τώρα φαίνεται πως θα προταθεί μια
«λύση» που όχι μόνο
δεν θα αποσυμφορήσει αποτελεσματικά την κυκλοφορία, αλλά θα δημιουργήσει και
νέες αντιξοότητες. 


Η ανάπτυξη στο Ελληνικό θα
αυξήσει κατακόρυφα τον φόρτο, ενώ χιλιάδες οδηγοί, για να γλιτώσουν το
κόστος, θα συνεχίσουν να περνούν μέσα από τις
γειτονιές της Ηλιούπολης, μετατρέποντάς τες σε ζώνες
καθημερινής ασφυξίας.
Στην απόφαση που λήφθηκε στην διαδημοτική συνεδρίαση των Δ.Σ Βύρωνα, Ελληνικού -Αργυρούπολης και Ηλιούπολης αναφέρεται με
σαφήνεια η διεκδίκηση της υλοποίησης του έργου με δέσμευση ότι θα είναι δημόσιο,χωρίς την
επιβολή κάποιου αντιτίμου.https://diavgeia.gov.gr/.../%CE%A8%CE%9E%CE%96%CE%9E%CE...
Πρέπει λοιπόν να
καταστεί σαφές σε όλους τους αρμόδιους εμπλεκόμενους, ότι για την αποτελεσματική επίλυση του
προβλήματος απαιτείται ένα χρηματοδοτούμενο ολοκληρωμένο έργο
χωρίς διόδια, με σεβασμό στους πολίτες, που θα μειώνει τον
κυκλοφοριακό φόρτο, θα προστατεύει την
ποιότητα ζωής και θα αποτρέπει την περαιτέρω
υποβάθμιση της Ηλιούπολης.
Νίκος Καραβαγγέλης
Πρ. Αντιδήμαρχος Ηλιούπολης- Πρ. δημοτικός σύμβουλος Ηλιούπολης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου