
Συναυλία Αλληλεγγύης και Αγάπης!!
Χθες Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο Άλσους Δ.Κιντής στις 8:30, αποχαιρετήσαμε στο "φως του Φεγγαριού" το φετινό μας καλοικαίρι με τα ωραία του Γιώργου Ζαμπέτα!

Χθες Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο Άλσους Δ.Κιντής στις 8:30, αποχαιρετήσαμε στο "φως του Φεγγαριού" το φετινό μας καλοικαίρι με τα ωραία του Γιώργου Ζαμπέτα!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...