
Στην πολιτική υπάρχουν διαφωνίες, υπάρχουν εντάσεις, υπάρχουν διαπληκτισμοί, υπάρχει τοξικότητα… Αυτά και πολλά άλλα αρνητικά υπάρχουν γύρω από τον χώρο και για αυτό το στομάχι που χρειάζεται πρέπει να είναι γερό. Όλα αυτά όμως διαδραματίζονται σε ένα δημοκρατικό πλαίσιο. Όταν αυτή την γραμμή την ξεπερνά κάποιος ή κάποια ενεργός ή μη πολίτης, τότε πλέον τίθεται ζήτημα δημοκρατίας.










Στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές του Οκτωβρίου, θα δώσω και εγώ τον αγώνα μου με τον Στάθης Ψυρρόπουλος - Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης ''Πρώτα η Ηλιούπολη'':