.jpg)
Δυστυχώς και σήμερα στην οδό Βίτσι βρεθήκαμε μπροστά σε μια εικόνα πλήρους έλλειψης σεβασμού προς τον δημόσιο χώρο, με ογκώδη αντικείμενα και ολόκληρο "σπίτι" σε νησίδα.
.jpg)

Δεν θα σχολιάσουμε καν τα όσα είπε χθες στο δημοτικό συμβούλιο ο Προϊστάμενος της Δημοτικής Αστυνομίας. Απλά ακούστε τον , και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Εμείς απλώς αναπολούμε τον Νόμο 4172 του 2013 που καταργούσε πανελλαδικά μια υπηρεσία που τίποτα δεν προσέφερε και δεν προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, έτσι όπως λειτουργεί έως σήμερα. Προσπαθεί με "μπαλώματα" να την αλλάξει η κυβέρνηση Μητσοτάκη μη κατανοώντας πως με το υπάρχον προσωπικό αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί! Η επανεκπαίδευση του παρόντος προσωπικού σε μια σειρά δήμων είναι απλώς μια ουτοπία της κυβέρνησης που θα τις στοιχίσει. Κάτι σαν την Πανεπιστημιακή Αστυνομία που θέλει η ίδια αστυνομική προστασία για να επιβάλλει την ΤΑΞΗ στα πανεπιστημιακά ιδρύματα!







Αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση κάνουν κάποιες από τις δημοτικές παρατάξεις που βλέποντας πως οι στόχοι τους δεν θα ευοδωθούν τις κάλπες του Οκτωβρίου βάλλουν ευθέως κατά των υπαλλήλων του δήμου μας οδηγών που σύμφωνα και με την δική τους "λογική" ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ για τα "τσουλήσουν" τα οχήματα της ΣΟΒΙΕΤΙΑΣ!
Σοβαρό τροχαίο συνέβη πριν λίγα λεπτά στη συμβολή των λεωφόρο Ηρώων Πολυτεχνείου και Φειδίου , όταν 87χρονη προσπάθησε να διασχίσει τον δρόμο χωρίς να καταλάβει πως ο πράσινος βηματοδότης ήταν για τα αυτοκίνητα, και όχι για τους πεζούς.

Η παρατηρητικότητα και η συνεχής επαγρύπνηση όσων στέκονται απέναντι σε κάθε μορφής παραβατικότητας οδήγησε στο παραπάνω εύρημα στο Πάρκο Ναυαρίνου.


Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να δικαιολογήσει το αυξημένο ΚΟΣΤΟΣ για ένδυση των μόλις 9 δημοτικών μας αστυνομικών, ο κος Κόκλας προσπάθησε να εμπλέξει τον αρμόδιο υπουργό Εσωτερικών κ. Μάκη Βορίδη που προφανέστατα και δεν εμπλέκεται σε τέτοια θέματα , και που έχει ΔΗΜΟΣΙΑ δηλώσει πως θα λάβει ΜΕΤΡΑ για να περιορίσει τις σπατάλες στους ΟΤΑ, κάνοντας τις διαδικασίες πιο διαφανείς και περισσότερο προσαρμοσμένες στην οικονομική κατάσταση της χώρας.
Πως είναι δυνατόν να χαλάμε τόσα "λίγα" χρήματα για την ένδυση και υπόδηση των δημοτικών αστυνομικών της πόλης που "λιώνουν" τις σόλες τους πολύ πιο σύντομα ακόμα και από επαγγελματίες αστυνομικούς;
Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί σήμερα στις 7 και τέταρτο το πρωί από φίλο και αναγνώστη μας και δείχνει τι συμβαίνει πέριξ του Ιερού Ναού Αγίας Μαρίνης Ηλιουπόλεως.
Η διοίκηση έβαλε επτά πινακίδες έξω από ισάριθμα supermarkets και θεωρεί πως έλυσε το κυκλοφοριακό που δημιουργούσαν μόνο αυτές οι φορτοεκφορτώσεις προϊόντων.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...