Ίσως το μόνο θετικό της ΜΚΟ "ΔΙΟΤΙΜΑ" ήταν η συμμετοχή στο αρχικό της σχήμα της πρώην βουλεύτριας της ΔΗΜΑΡ με καταγωγή από την Κεφαλονιά κας Μαρίας Ρεπούση!
Ίσως το μόνο θετικό της ΜΚΟ "ΔΙΟΤΙΜΑ" ήταν η συμμετοχή στο αρχικό της σχήμα της πρώην βουλεύτριας της ΔΗΜΑΡ με καταγωγή από την Κεφαλονιά κας Μαρίας Ρεπούση!
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...