Οι "Ερυθροί Χμερ" που παραβρέθηκαν χθες την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου αποδοκιμάζοντας όσους είχαν αντίθετη άποψη με τη δική τους, προφανέστατα και αποτελούν μια μειοψηφία της τοπικής μας κοινωνίας. Η συγκέντρωση της Πέμπτης θα επιβεβαιώσει πως είναι "λίγοι" και όχι μόνο πολιτικά, για να ακυρώσουν μια επωφελή για το δήμο μας συμφωνία με την ΕΤΑΔ για το Χαλικάκι, αλλά και αριθμητικά. Απολαύστε τους πως αντιδρούν και όταν ο εκπρόσωπος της τοπικής του ΣΥΡΙΖΑ της πόλης μας κος Μπάμπης Πανοτόπουλος τους αναφέρει για τις νομοθετικές ρυθμίσεις κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που έκαναν "μάγκες", αλλά δεν ξεγέλασαν τις τοπικές κοινωνίες , τους πρώην δημάρχους Αγίου Δημητρίου και Καισαριανής (Ανδρούτσου- Βοσκόπουλος) που προσδοκούν ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ και ΤΣΙΜΕΝΤΑ και όχι αναξιοποίητη την περιουσία που τους παραχώρησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ .

