Η διοίκηση του δήμου μας παρουσίασε έγγραφο με το οποίο ο δήμος Ηλιούπολης από 29/1/2021 αναγνωρίζει ως ιδιοκτήτη την ΕΤΑΔ σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ. Θα μπορούσαν από τότε να "επαναστατήσουν" οι "επαναστάτες" αλλά δεν το έπραξαν γιατί τότε στη διοίκηση του δήμου μας ήταν πρόσωπα που εμείς προσωπικά θέλουμε να ξεχάσουμε.