Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 6G. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 6G. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

Ο Έλληνας καθηγητής που εξελίσσει το 6G



Ο δρ Μιχάλης Ματθαίου, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Queen’s του Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας. Ο ίδιος μαζί με την ομάδα του απέσπασαν χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας, ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...